Articles

10 Utendørs Opplevelser i Nærheten Av Nashville med Barn

våren og sommeren 2020 har vært merkelig på Grunn Av Covid-19. Her i Nashville, familien min måtte avbryte alle våre sommerferie planer, våre sommerleirer ble kansellert som var summer swim team og vi var ikke i stand til å henge ut med vår vanlige stamme av venner og familie i et forsøk på å bo trygt og sunt. Selv om det ikke har vært lett, har vi funnet mange «silver linings» i denne kaotiske, usikre tiden. En av de mest fantastiske tingene vi har gjort er å oppdage tonnevis av utendørs opplevelser i Og i Nærheten Av Nashville. I de varmere månedene da skolen var ute, prøvde vi å utforske et nytt utendørs eventyrsted hver fredag. Nå som skolen er (nesten) tilbake i, vi fortsetter å besøke nye og favorittsteder som får oss utenfor!

Stillhouse Hollow Falls

å sosiale medier! Jeg har bedt flere venner om å dele sine favoritt utendørs opplevelser i Nærheten Av Nashville med barn også. Mange av disse stedene har vann å kjøle seg ned eller plaske rundt på varme dager, og de fleste av dem er perfekte for helårsopplevelser når du trenger å få barna ut og utforske. Selv som skolen kommer i gang, disse er alle fantastiske steder å besøke etter en lang dag med læring eller over helgen for å utforske med barna.

Stillhouse Hollow Falls State Natural Area

Adresse: 8716 Lawrenceburg Hwy, Mt Pleasant, TN 38474

Avstand Fra Nashville: Ca 65 Miles eller 1 time 10 minutter

Vanskelighetsgrad: Moderat vanskelig tur-spesielt opp igjen. Bare .6 miles. Vi elsket å utforske Dette Naturområdet og Fossen, Men foretrukket den mindre fossen avkjøring for sosiale distanseringsformål. Det var mange sopp langs stien og et par broer å utforske. Klatring rundt fossen var litt nerve wracking men moro. Jeg vil definitivt dra igjen!

Sosial Avstand / Maskekomfort: noen hadde masker. Alle var hensynsfull på stien slik at du kan passere med god avstand. Den største fossen var litt overfylt, men mye plass til å utforske og avstand.

Beste tid på dagen / Uken å gå: Tidlig På dagen og i løpet av uken for å unngå folkemengder.Beskrivelse: Stillhouse Hollow Falls I Summerville, TN var definitivt et morsomt eventyr. Vi forlot Nashville tidlig og kjørte litt over en time til parkeringsplassen rett utenfor motorveien. Parkeringsplassen har bare plass til 10-15 biler — så jeg anbefaler å få deres så tidlig som mulig-nettstedet og tegn si om parkeringsplassen er full, for å komme en annen dag. Stien starter ved nordenden av parkeringsplassen og folger deretter hvite sti blazes for ca.6 miles til fossen. Det er noen bratte switchbacks og noen steder å slå av og utforske bekken. Også noen kule trebroer. Det er også et sted å slå av og besøke toppen av fossen, men vi gikk rett til bunnen. Når du kommer til bunnen, kan du følge bekken eller stien ved siden av bekken til fossen. På dagen vi besøkte fossen var litt mer overfylt enn vi foretrukket – så vi utforsket litt, trygt, klatret rundt og under vannet og fant et sted hvor vi kunne se fossen, men lett sosial avstand og leke i bekken. Vi tok med lunsj og picnicked. Etter en time eller så, vi begynte turen opp igjen og nærmere toppen, vi stoppet på en mindre faller av stien som var tom for besøkende. Vi elsket dette stedet og tilbrakte ytterligere 30 minutter å spille og plaske før retur til bilen vår. Bonus: Etter fotturer til fossen, vi kjørte en annen 10 minutter Til Amish Samfunnet og turnert et hus og kjøpte noen matvarer På amish butikken. Et annet sted jeg ikke kan vente med å komme tilbake til.

Narrows På Harpeth Bilde Kreditt: Paige Clancy

Narrows Av Harpeth

Adresse: 1672 cedar hill rd., Kingston Springs, TN 37082

Avstand Fra Nashville: Ca 22 Miles eller 30 minutter

Vanskelighetsgrad: Lett til moderat Harris Street Bridge Trail (0,35 mi) kobles til easy Tunnel Trail (0,2 miles) for å besøke fossen, med valgfri utsikt over Via Bluff Trail (0,25), inkludert en bratt oppstigning til smal bløff med utsikt.

Gjennomgang: Pakke en piknik og tilbringe en nydelig halv dag med parkering På Harris Street Bridge mye før fotturer en mil ut-og-tilbake kontinuerlige stier for å se den menneskeskapte tunnel og liten foss. Når du kommer tilbake til bilen din, ta lunsj og bruk et av piknikbordene før du spruter og flyter i elva og utforsker den steinete øya der.Sosial Avstand / Maskekomfort: løypene er generelt brede nok til å passere andre trygt eller gå av stien for ekstra avstand. Fossen er det travleste stedet, men det er plass til å spre seg ut.

Beskrivelse: Vi besøkte Narrows of The Harpeth to ganger i sommer, og det var et flott sted for en relativt enkel, skyggelagt tur til et kjølig reisemål og tilbake. Vi picnicked og dyppet i elva for noen sårt tiltrengte svømming og flytende. Ifølge Tennessee State Parks, vår vandring destinasjon, den lille fossen, er «åsted for en av de eldste menneskeskapte tunneler i eksistens i dag. Montgomery Bell, en tidlig jernindustriist, fikk tunnelen bygget i 1818. 100-yard tunnelen ble håndskåret gjennom solid rock og regnes som en av de store tekniske prestasjonene av tiden. Det er et industrielt landemerke på National Register Of Historic Places.»Det er et «Ingen Svømming» skilt ved fossen, og mens noen ignorerte advarselen, anbefaler jeg å følge det: vannet var ganske stillestående på det stedet, og vi så mer søppel enn andre områder. Men det var forfriskende å svømme og flyte i Harpeth River tilbake På Harris Street Bridge tilgangspunkt. Bruk badedrakter og pakke solkrem, insektmiddel, håndklær, vann sko, og flyter for å nyte rasteplass Og rask bevegelse Harpeth River. Kontroller styrken på strømmen og vanndybden før du lar små eller nybegynnere svømme i vannet. Den lille steinete øya «beach» det er morsomt å utforske, og våre barn elsket fantasifull lek med steiner, planter, og ulike skatter de fant.

Tips: Ta med leirstoler til å sitte langs elva. Det beste stedet for skygge er ved foten av kano rampen, men fordi det er et pick-up punkt, må du kanskje gjøre plass til outfitters plukke opp kunder.

Bidratt av: Paige Clancy clancypartners.com

Grundy Dag og Flammende Gizzard Loop Trail

Adresse: Fiery Gizzard Recreation Area / 131 Fiery Gizzard Rd, Tracy City tn 37387

Avstand fra Nashville: Handle om 95 miles eller 1 time og 31 minutter

Vanskelighetsgrad: 3 miles Av Moderat, steinete ujevnt terreng, men ikke en vanskelig høyde gevinst.

Generell Gjennomgang: Perfekt for en varm dag med mange steder å stoppe for en svømmetur.Sosial Avstand / Maskekomfort: stien er smal noen steder, men andre turgåere var høflige til å gå til side for å passere. Noen hadde masker, andre gjorde det ikke.

Beste tid på dagen / Uken å gå: Midtuke for å unngå folkemengder.

Beskrivelse: Se Nedenfor Med Stone Door Trail.

Stein Dør Sti Foto Kreditt: Stacey Cleghon

Stein Dør Sti

Adresse: South Cumberland State park/savage gulf state natural area/beersheba springs 3177 tn-399 palmer tn 37365

avstand fra nashville: handle om 96 miles eller 1 time og 40 minutter

vanskelighetsgrad: 1,8 Miles Ut og Tilbake og Første Kvartal Mil er lett og asfaltert, rullestol og barnevogn vennlig. Etter at stien er skitt og du fortsetter sørøst til moderat terreng som gir en flott fotomulighet.

Generell Gjennomgang: Perfekt For en fin kort spasertur for å ta en fantastisk utsikt.Sosial Avstand / Maskekomfort: Noen hadde masker, andre hadde ikke annet enn god plass på stien for å distansere seg fra andre.

Beste tid på dagen / Uken å gå: Midtuke for å unngå folkemengder.

Beskrivelse: Under Pandemien i sommer tok familien min og jeg en dagstur til Min nye favoritt tursted I Tennessee. Vår første tur var Grundy Day Og Fiery Gizzard Loop Trail. Stien er litt steinete og smal i flekker, men flertallet av turen er langs elven og tilbyr mange steder å stoppe og avkjøle tærne. Vi tok med en piknik lunsj for å nyte etter vår tur, det er 4 eller 5 dekket bord på toppen av stien. Vi fortsatte i vår bil Til Stone Door Trail som er ca 35 miles away. Det er et perfekt sted langs asfaltert sti å ta i en vakker utsikt. Hvis du er i stand til å fortsette videre og navigere i terrenget, stien strekker sørøst for en perfekt fotomulighet på stone door og stone door overlook. Som alltid, når det passer, elsker vi å ta med vår furre venn for våre eventyr, og hun likte henne «på bånd» utflukt som hunder er tillatt på begge stier. Disse var to flotte dagsturer som ikke var langt hjemmefra, og tilbyr den perfekte muligheten til å flykte til naturen for litt.

Bidratt av: Stacey Cleghon På Village Real Estate, Instagram – @Staceysellsnashville og:

Machine Falls Photo Credit: Amanda Baron

& Rutledge Falls

Sted: 1400 Rutledge Falls Road, Tullahoma, Tn

Avstand Fra Nashville: Om 73 miles eller 1 time 15 minutter (de er ca 5 minutter fra hverandre)

vanskelighetsgrad: machine falls (moderat fottur) & rutledge falls (lett, kort fottur)

anmeldelse: vi elsket turen til machine falls, men likte badeområdet bedre På Rutledge Falls. Stier er lett merket og noe du kan gjøre med barn som kan vandre / gå på egen hånd.Sosial Avstand / Maskekomfort: De Fleste hadde ikke masker, men var mer enn 6 meter fra hverandre. Familier primært bare bodde sammen av på egen hånd. Machine Falls var mer overfylt.

Beste tid på dagen / Uken å gå: Åpent året rundt fra morgen til kveld. Vi gikk midt på dagen og mange folk pakket piknik. Jeg vil si at dette var trolig travlere tid på dagen for å gå og vil foreslå tidligere eller senere på dagen.Beskrivelse: som en familie bestemte vi oss for Å gå Til Machine Falls og Rutledge Falls etter at en venn anbefalte dem til oss. Fossen er så tett sammen, vi bestemte oss for at vi ville utforske dem begge på en dagstur eventyr. Vi pakket et par snacks, vannflasker, badedrakter, bug spray, og var på vei. Vi bestemte oss for Å Gå Til Machine Falls først. Hele løkken på stien er 4,5 miles, men vi tok en snarvei og gjorde bare omtrent halvparten av stien. Min 11 – åring ble pooped, så jeg er glad vi kuttet den kort. Det er ganske mange switchbacks og bratte bakker, så vi måtte ta mange pauser. Når vi kom til vannet, hoppet barna inn for å kjøle seg ned. Vannet er kaldt, men forfriskende. Vi bodde ikke lenge fordi det var litt overfylt. Vi tok en rask 5-minutters kjøretur Til Rutledge Falls. Turen til fossen er rett utenfor veien og veldig kort, men svømmehullet er mye bedre her! Det var en perfekt familie utflukt for en helg, og vi vil definitivt gjøre det igjen.

Bidratt av: Amanda Baron, Instagram – @Amanda_baron_abtnhomes

Beaman Park Fotokreditt: Alexandra Payne

beaman Park

Plassering: 4111 Little Marrowbone Road, Joelton, TN 37080

Avstand Fra Nashville: Handle om 13 miles eller 30 minutter.Vanskelighetsgrad: Tilgjengelig parkeringsplass med 10 + parkeringsplasser (og plass til å parkere langs adkomstveien hvis alle stedene er tatt), tydelig merkede stier og enkel tilgang til creek Fra Creekside Trailhead. Steiner i bekken kan være glatt og stien er steinete og dekket i trerøtter så vær forberedt med passende fottøy.

Gjennomgang: Kiddo (3.5 år gammel) og jeg elsker å gå tidlig om morgenen og tilbringe morgenen scrambling, plaske og nyte en rolig pause fra bylivet. Selv om Vi ikke har vært I Natursenteret, har vi lært mye av informasjonen som deles på Creekside Trailhead parkeringsplassen, samt fra å observere flora og fauna rundt oss. Det er nok av muligheter til å være aktiv og takle en Av de tre stier rundt Beaman eller ta det med ro og parkere deg selv på en flat stein ved siden av bekken og se littles plask og spille. Bekken er ganske grunne, selv på de dagene vi har vært etter en kraftig regn så selv de minste av littles kunne kose seg med sprut og utforske. Stiene og bekken er nesten helt dekket av skog baldakin så selv på en varm, skyfri dag er det lettelse å bli funnet utenfor På Beaman.Sosial Avstand / Maskekomfort: Ikke veldig mange mennesker bærer masker, men jeg har alltid blitt møtt med vennlighet når Kiddo og jeg går av stien og vender ryggen for å unngå nær kontakt med andre på stien med oss. På alle våre besøk Til Beaman har vi kanskje krysset stier med folk mens du er på stien kanskje et halvt dusin ganger. Kiddo og jeg velger å bruke maskene våre til vi kommer ned til bekken. Det er veldig, veldig lett å avstand på riktig måte mens i eller umiddelbart ved siden av bekken.

Beste Tid På Dagen / Uken Å Gå: Tidlig på dagen og midt på uken er den beste tiden å gå – og du kan se oss der også! Si hei-på avstand!) Helgene kan definitivt være overfylt, spesielt på vakre vær dager.

Beskrivelse: Pandemien har utvilsomt tvunget mange av oss, selv de homebodiest av introverts, utenfor Og For Kiddo og jeg som er definitivt sannheten. Vi dro Til Beaman Park for å utforske bekken på vår venn og Tinkergarten lærer Katie anbefaling for første gang i oktober i fjor – rett før det ble for kaldt til å plaske i vannet. Siden Mars har vi vært På Beaman i gjennomsnitt en gang i måneden, vi elsker det så.

Mens» hoved » inngangen Til Beaman er På Natursenteret På Old Hickory Boulevard, Kiddo og jeg alltid gå rett til parkeringsplassen På Little Marrowbone På Creekside Trailhead. Herfra kan du få tilgang til moderat vurdert Ridgetop Trail som følger gamle logging veier samt moderat vurdert Henry Hollow Loop creekside trail som forbinder med den tredje stien På Beaman, Sedge Hill Trail som starter På Nature Center.Vår vanlige rutine er å klatre ned i bekken ved første tilgangspunkt Fra Henry Hollow Loop trail og vandre opp bekken til vi kommer forbi broen og fossene. På det tidspunktet finner vi en stor flat stein for å sette vår pose full av håndklær, solkrem og insektspray, potion making utstyr (bøtter + spatler) og en god matbit for oss begge og tilbringe resten av morgenen med å utforske fra vår lille hjemmebase.

Det er mange tilgangspunkter mellom bekken og creekside trailhead underveis så hvis du ombestemmer deg er det lett å hoppe mellom vann og sti. Langs stien er noen små fossefall og i bekken noen dypere flekker – selv om min 5 ‘9″ ramme var aldri dypere enn knærne mine.

Vi har sett en blå hegre, mange sommerfugler og larver, hørt ulike fugler og frosker og fått på nært hold med ørekyte og kreps i vannet. I tillegg til å ha komfortable vann-og tursko (Kiddo foretrekker å krysse barbeint mens jeg bærer Mine Chacos for både vann og sti) og bringe rikelig solkrem (ikke bli lurt av alle skyggen!) og bug spray, pakke håndklær og leker (bøtter er alltid en vinner, som er små lastebiler og figurer) og et lite nett for å fange ørekyte og kreps!

Bidratt Av: Alexandra Payne, Instagram- @ raisingnashville og nettside – www.raisingnashville.com

7. Richland Creek Greenway

Plassering: Det er flere måter å komme inn på greenway og få tilgang til bekken. Vi elsker Å hoppe på På McCabe Community Center (101 46th Ave N.) eller på hjørnet av 51st Ave. N. Og Wyoming.

Avstand Fra Nashville: Direkte i hjertet Av Nashville Sylvan Park nabolaget.Vanskelighetsgrad: Lett-greenway er asfaltert og er bra for alle ferdighetsnivåer. Stepping av asfalt banen for å gå til bekken krever litt trekking langs skitt stier gjennom trærne, men bare for noen få meter.

Anmeldelse: Vi elsker 2.8 mile McCabe Golfbane loop for å gå og løpe hele året. Hunder er velkomne og må være i bånd. Våre barn elsker spesielt å gå av den asfalterte banen for å komme seg ned til bekken – det er flere steder å gjøre det langs greenway og bekken er flott for å hoppe over steiner og vade (for både hunder og mennesker!).

Sosial Avstand / Maskekomfort: Noen mennesker bærer masker. Banen er bred nok til å passere med plass hvis du gjør det enkelt fil(ikke alle gjør). Det kan definitivt bli overfylt i rushtiden.

Beste tid på dagen / Uken å gå: Middag på en ukedag vil alltid være mindre overfylt enn på en helg eller om kvelden.

Beskrivelse: vi besøkte Richland Creek Greenway for det uttrykkelige formål å plaske i bekken flere ganger i sommer. Det var den perfekte aktiviteten for de dagene da vi hadde bare en time eller to å fylle. Vår favoritt rute var å hoppe på greenway på 51st Ave. Wyoming og vestover. Stien tar deg langs baksiden av golfbanen og innen omtrent en kvart mil er det flere steder hvor du kan se en pause i børsten. Hvis du skyver grenene til side litt og følger de etablerte stiene, vil du være ved bekken i løpet av meter. Mine døtre var spesielt fortryllet i sommer for å oppdage flerfarget elvglass langs bredden og ikke så fortryllet å oppdage en stor kreps som kravlet ut fra under steiner og småstein i grunne. Vår hund elsket å komme sammen på hennes uttrekkbare bånd og plaske og riste til hennes hjerte innhold. Hvis du er i humør for en lengre tur, du kan fortsette langs greenway loop når du forlater bekken; hvis du har fått nok, spore dine skritt og du vil være tilbake til bilen på et blunk.

Bidratt av: Amanda Reynolds (Se hennes forrige gjest innlegg her)

Montgomery Bell State Park

Sted adresse: 1020 Jackson Hill Road, Burns, TN

Avstand Fra Nashville: 30-35 minutter

Vanskelighetsgrad: for fotturer, det er et bredt spekter av problemer, fra veldig lett til mer utfordrende terreng.

Gjennomgang: Du kan enkelt tilbringe en hel dag (eller en hel helg) På Montgomery Bell State Park! Våre barn elsker det, og det er gøy for de voksne også.Sosial Avstand / Maskekomfort: vi har ikke sett mange masker i uteområdene, Men det er nok plass til å kunne spre seg og føle seg mer enn komfortabel.

Beste tid på dagen / Uken å gå: Hverdager er flotte, men vi har også hatt lykke til på helgmorgen.

Beskrivelse: Montgomery Bell State Park er et av de mest besøkte reisemål i Usa! Med bare en kort 30 minutters kjøretur kan du bli nedsenket i denne store, velholdte parken som tilbyr en rekke aktiviteter. Våre barn elsker gratis badestrand (selv om det stenger etter Labor Day), og padle båter nær stranden er alltid en god tid og åpent året rundt. Parken tilbyr en rekke turmuligheter, fiske og en golfbane. Vi har gått flere ganger siden karantene begynte I Mars og følte meg veldig trygg under hvert besøk. En av våre favoritt ting å gjøre er å få et rom på den nylig renoverte Lodge og tilbringe en natt borte fra byen. Hytta tilbyr servering, men vi har ikke vært (til hytta) siden pandemien begynte, så jeg kan ikke snakke med hvor godt det styres. Parken tilbyr også hytter, som var veldig hyggelig da vi besøkte for noen år siden. Vi har en tendens til å foretrekke hotellet, men slik at vi kan unngå 2 natt minimum opphold. Enten du leter etter en dagstur eller en morsom overnatting, er vi store fans av denne parken!

Bidratt av: Jessica Shafer, Instagram – @raising_explorers

Deerwood Arboretum Fotokreditt: Becca Fox

deerwood Arboret

sted adresse: 320 deerwood lane, Brentwood, TN

Avstand Fra Nashville: Om en 20 minutters kjøretur

Vanskelighetsgrad: Lett

Anmeldelse: en asfaltert gang, sykkelsti og den lille Harpeth tilgjengelig for sprut rundt gjør dette til et fantastisk utendørs sted.Sosial Avstand / Maskekomfort: det er god plass til sosial avstand; ingen maske nødvendig mens du nyter parken, etter min mening

Beste tid på dagen / Uken å gå: Hvilken som helst dag! Det er aldri overfylt.

Beskrivelse: Deerwood Er Brentwoods best bevarte hemmelighet; når jeg deler om dette magiske stedet, har folkene jeg snakker med aldri hørt om det. Vi lærte om det etter å ha prøvd å finne parkering På Radnor Lake og det var ingen; gjorde et raskt google-søk etter en annen park med stier og Deerwood dukket opp! Deerwood er nydelig og «viser innfødte trær, trekkfugler, sommerfugler og annet dyreliv» (fra deres nettside). Våre gutter har en blast spotting alle tre tegn & spør hva hvert tre er . Det går også langs Little Harpeth River, det er mange walk-in flekker for å vade / hoppe over steiner / utforske. Parken har også en all-flat asfaltert jogging / sykling sti loop – det er godt skyggelagt. Vi vanligvis bringe guttene sykler eller scootere og deretter også ta med et håndkle i tilfelle de ønsker å komme inn i bekken! Pakke snacks eller en lunsj, dette er også det perfekte stedet for en piknik.

Bidratt med: Becca Fox, Instagram – @beccafoxtn

Evins Mill

Plassering: 1535 Evins Mill Road, Smithville, TN

Avstand Fra Nashville: Handle om 70 miles eller 1 time 20 minutter.

Vanskelighetsgrad: Moderat vanskelig tur; spesielt på vei ned til fossen, ca 1 mil

Anmeldelse: stien er godt merket og rolig(på grunn av behov for reservasjoner å vandre). Vi elsket å komme inn i vannet på bunnen av fossen. Hvis du har et lite barn, vil jeg anbefale å ta med en redningsvest eller puddle jumper. Turen er relativt lett til du kommer nærmere fossen; da er det veldig bratt. Det er et tau rekkverk å ta på på vei ned. Pakk lys!

Sosial Avstand / Maskekomfort: Vi så bare 3 andre små grupper under hele vår tid på grunnlag. Det meste av stien er bred nok til å passere andre mennesker på trygg avstand, og alle vi kom over var høflige. Vi hadde masker bare når vi kom inn i en bygning for å bruke toalettet/plukke opp våre lunsjer.

Beste tid på dagen / Uken å gå: vi gikk på en torsdag morgen; det vil trolig være litt travlere i helgene når feriestedet har flere gjester.

Beskrivelse: Mine tre barn (aldre 15, 11 og 7) og jeg ønsket å pakke opp vår sommer med et smell og da jeg hørte At Evins Mill resort hadde en dag-tripper pakke, ringte jeg for å gjøre en reservasjon. Det er ikke et alternativ å reservere dette på nettet, så du må ringe. Jeg gjorde mine reservasjoner uken av turen vår, men hvis det er en ferie eller helg, vil jeg anbefale å ringe noen uker på forhånd for å være trygg på et sted. På morgenen vår tur, vi hadde våre badedrakter, pakket vannflasker, snacks, vann sko, og håndklær. Stasjonen var enkel og vi ankom rett på 11 am. Dagen tripper pakken lar deg vandre begrunnelse fra 11 am-6 pm. Jeg plukket opp våre lunsjer, inkludert i pakken, i resepsjonen og vi begynte vår tur ned til fossen. Underveis stoppet vi for å spise våre sekk lunsjer som var rikelig og velsmakende. Hvis vi gjør dette igjen, vil vi spise før vi går fordi bærer lunsjer og deretter søppel var tungvint. Stien ned til fossen var stort sett godt merket bortsett fra ett sted hvor vi ikke var sikre på om vi skulle ta til venstre eller høyre. Hvis du går, ta til høyre! Når du er i stand til å se fossen, blir stien veldig bratt; vi gikk sakte og forsiktig ned. Fossen er fantastisk og vannet er kaldt og forfriskende. Vi likte å bade og utforske det steinete landskapet. Ungene var skuffet da vi måtte dra! Hvis det er for kaldt for bading, det er et grunt område å plaske og utforske hvor mine jenter funnet fisk og litt vann slange.

Bonus: Etter at vi fullførte vår tur og endret i rec room toaletter på feriestedet, stoppet vi Inn I Harmony Lane Farm &Creamery for en gård tur. Akkurat nå krever dette også en reservasjon. Vi lærte alt om melking geiter, gårdsliv, og selv fikk holde søt, baby geiter. Vi kjøpte flere av geitost, kjøttdeig, karameller, og egg På Creamery og de var alle fulle av appetittvekkende smaken. Ikke gå glipp av klining området med den vennlige emus!