Best Cellular Trail Camera (Kjøpers Guide og Anmeldelser) i 2020

Denne siden kan inneholde tilknyttede lenker. Som En Amazon Associate og Cabela affiliate tjener vi fra kvalifiserende kjøp, uten ekstra kostnad for deg.Et av de største problemene med standard trail-kameraer er behovet for å fysisk besøke hvert kamera for å trekke SD-kortene og se bildene dine. Du risikerer å varsle dyr i området med duften hver gang du besøker kameraet.

Jegere går til ekstreme lengder for å minimere dette problemet, forlater dem ut i mange uker om gangen, bare trekker SD-kort i regnet, og nøye utformer besøksruter for å unngå å ødelegge området.Trådløse og cellulære trail-kameraer gir muligheten til å unngå de potensielle fallgruvene ved å utnytte dagens fantastiske trådløse teknologier. Med 2g, 3g og 4g mobilnettverk, kan du nå ha trail kamerabilder automatisk sendt telefonen, nettbrettet eller datamaskinen. Trådløse trail-kameraer lar deg bruke et Eksisterende Wi-Fi-nettverk, eller opprette egne Lokale Wi-Fi-hotspots for å gjøre det samme.

hvis det høres fantastisk ut, er det fordi det er! Det er en fangst skjønt, og det er prislappen knyttet til disse spillkameraene. De er flere ganger dyrere i forhold til selv de beste tradisjonelle trail-kameraene. Målet med resten av denne artikkelen er å utdanne deg om fordelene og ulempene ved teknologien, og gjennomgå de beste trådløse og cellulære sti kameraene, slik at du kan ta en god beslutning.

Rask Navigering:

«Wireless» vs 3g Cellular

når folk sier «wireless», refererer de sannsynligvis til wireless som i det de bruker på smarttelefonene sine. Flere teknologier kan anses å være trådløse, hver med sine egne fordeler og ulemper. Trådløse trail-kameraer bør betraktes som Å bruke Wi-Fi eller Bluetooth, og mobil som å bruke de samme satellittnettverkene som smarttelefonen din. 3G og 4G mobilspill kameraer er langt mer populære av kameratyper for jakt.

Best Cellular Trail Cameras

draw mot cellular trail kameraer er det faktum at de kan sende bildene dine direkte til smarttelefonen eller nettbrettet. De bruker de samme mobiltelefontårnene som telefonleverandørene (Verizon og at & T), og du trenger en egen serviceplan for hvert kamera. La oss dykke inn og sammenligne de beste mobilnettet trail kameramodeller tilgjengelig i år.

Modell: Bilder: Video: Pris:
HCO Spartan GoCam 8MP 720p $$$$
Bushnell Aggressor Wireless 14MP 1080p $$$
Reconyx SC950C 3.1MP N/A $$$$$
Covert Code Black 12.0 (AT&T) 12MP N/A $$$
Covert Blackhawk 12.0 (Verizon) 12MP N/A $$$$
Wildgame Innovations Crush Cell 8 Lightsout Digital Trail Camera, Realtree Xtra 8MP 720p $$$
Spypoint MMS 10MP 720p $$$
Spypoint Link 4G 12MP 720p $$$
1007246 Spypoint Link 3G Trail Camera-11MP HD-Camo 11MP 720p $$$
Stealth Cam GXW Wireless 12 MP Trail Cam 12MP 1080p $$$

HCO Spartan GoCam Review

HCO Spartan GoCam kombinerer pålitelig ytelse til en rimelig pris, som har vært vanskelig å finne i mobilnettet trail kamera kategorien til nå. Spartan GoCam er sertifisert av og solgt I på & T, Verizon OG US Cellular konfigurasjoner, så du har alternativer uansett hvilken tjeneste som har dekning i ditt område.

kameraoppsettet er veldig enkelt. Gå Til GoWireless-siden for aktiveringsinstruksjoner for hver operatør. Den mest populære planen for en at&T GoCam er $25/90 dager/1 GB data, og det er to nye planer, $45/180 dager / 2 GB og $75/1 år / 4 GB.

hvis Du har En Verizon GoCam kan du legge den til kontoen din for $5 / måned, eller $20 / måned uten en konto. DEN AMERIKANSKE Mobilnettet GoCam er lik, med en $5/mo tilkoblet enhet plan, eller $10 / mo FOR 300MB uten en mobiltelefon plan.Normalt Vil GoCam bare sende bilder til en e-postadresse, men det er et triks for å få tekstmeldinger i stedet. Når du skriver inn telefonnummeret på kontoen din, kan du skrive inn [email protected] for en på&t smarttelefon. Skriv inn [email protected] for En verizon smarttelefon, hvor tallene er din personlige 10 sifret mobilnummer. Det tar mindre enn 5 minutter å aktivere kameraet for begge tjenestene.

premium GoWireless tjenesten setter HCO Spartan bortsett fra feltet. Denne tjenesten gir deg tilgang til mobilappen og en rekke tilleggsfunksjoner. Du får muligheten til å overvåke batterinivåer, endre kamerainnstillinger eksternt, endre størrelsen på overførte bilder, skylagring og endre bildeleveringsalternativer. Prisen for premium-tjenesten er bare $4 i måneden på toppen av dataplanen din.Ytelse: GoCam har en gjennomsnittlig utløsertid på 1 sekund, men gjør opp for dette med et utmerket utløserområde på 80 fot, med en bred deteksjonssone. Som på alle cellekameraer, er bildet som sendes til telefonen et mindre komprimert bilde som har en tendens til å vise litt pikselering. Den gode nyheten er at det opprinnelige bildet i full størrelse vil bli lagret på sd-kortet ombord.

nattflashen er gjennomsnittlig, men vil gjøre jobben. Ifølge tester kan et sett Med 12aa Litiumbatterier forventes å vare minst 2 måneder på et sted med middels aktivitet. Nettsteder med mindre hjort trafikk kan vare mye lenger. Samlet SETT ER HCO Spartan GoCam et pålitelig valg med en stor deteksjonssone og tar klare bilder. GoCam ville være et godt valg hvis du ser på å kjøpe din første cellular trail kamera.

Vis På Amazon

Bushnell Aggressor Wireless Review

Bushnell Aggressor er etterfølgeren til det populære trophy Cam Hd Wireless-kameraet. Aggressoren har allerede fått høy ros fra steder som TrailCamPro og den ikke-trådløse versjonen var 2016 Redaktørens Valg For Friluftsliv. Kamerasensoren har blitt oppgradert FRA 8MP til 14mp bilder og 1080p videoopptak.

Aggressoren kjører på at&t-nettverket, og du registrerer deg for service ved å opprette en konto og legge til kameraet gjennom Bushnells nettsted. Månedlige dataplaner varierer fra $9.99 (1500 bilder) til $59.99 (15.000 bilder). Etter aktivering er det et spørsmål om å komme inn i kameraets innstillinger for å legge inn telefonnummeret ditt for tekstmeldinger eller e-postadresser. Du vil få tekstbilder 480×640 piksler i størrelse, men du kan bestille større bilder på TrophyCam-siden. Nettstedet er også nyttig for eksternt å endre innstillinger, sjekke cellemottak og overvåke batterinivået.

Ytelse: DETTE ER et ir-kamera uten glød, med utmerket nattblits og en rask 0,3 sekunders utløser. Dagtid bilder har vist seg å være klar, rik på farger, og med god dybde utvalg. Batterilevetiden er bare gjennomsnittlig og ligner HCO når det gjelder forventet levetid MED 12aa Litiumbatterier. Hvis du trenger å forbedre batterilevetiden, har du muligheten til å legge Til Et Bushnell Solcellepanel. Et annet triks er å sette kameraet I Batchmodus, som laster opp bilder på planlagte tider, noe som reduserer antall ganger kameraet må slå opp for å overføre over celletårnene. Bushnell Aggressor er en utmerket mobil sti kamera og kommer med sterke anbefalinger.

Se på: Amazon

Reconyx SC950C

Reconyx SC950CReconyx er kjent for å produsere høy kvalitet og pålitelige trail kameraer som er laget i USA. Den høye kvaliteten kommer til en pris, men da kameraene deres rutinemessig er 2-3x dyrere enn andre merker. Hvis du har slitt med kameraer som varer eller håndterer frustrerende funksjonelle problemer, vil du kanskje vurdere En Reconyx. SC950C ER ikke noe unntak og bør betraktes som et «profesjonelt» spillkamera eller sikkerhetskamera, takket være sin ublu prislapp.

SC950C kan fungere med Enten Verizon eller på&T og er egentlig ikke så ille å sette opp. Reconyx pakker ut en svært detaljert oppsettguide som gjør det første oppsettet til en lek. Hvis Du allerede Har Verizon, kan du bare legge dette kameraet til planen din for $5 i måneden. For at& t kunder, vil du legge til en $ 9.99 «ekstra linje». DET er EN CD med programvare som må installeres for å fullføre oppsettet. Dette er hvor du skal skrive inn telefonnumre og e-post for kameraet å sende bildene.

Ytelse: som alle Reconyx-kameraer, vil dagbildene være klare og fargerike, og nattbildene skarpe med solid dybdekontrast. Tekstmeldingsbildene vil være 512 x 384 i størrelse og digitalt komprimert for å spare data. Bilder med full oppløsning lagres PÅ SD-kortet for senere henting. Det største problemet med kameraet er batterilevetiden.

Du kan bare forvente å få 1-2 måneder ut AV 12aa-batteriene. Som sådan må du bruke Et Reconyx Solpanel, og bør ikke bruke dette kameraet på et iøynefallende sted. Mens Reconyx SC950C er utmerket på hva den gjør, kan prisen og batterilevetiden gjøre det til et bedre sikkerhetskamera enn et jaktkamera.

Vis På Amazon

Skjult Kode Svart 12.0 (PÅ&T) / Blackhawk 12.0 (Verizon)

Covert nyeste tilbud i mobilkameraer Er Koden Black 12.0 Og Blackhawk 12.0, den eneste forskjellen er den trådløse operatøren. Koden Svart er for at&t tjenesteområder. For å sette opp kameraet, går du bare til Covert-Wireless.com og registrer deg/logg inn for å legge til kameraene IMEI-nummer, OG SIM-kort ICCID. Deretter velger du din data sted og gi kameraet et personlig navn og beskrivelse. Alt i alt er det en tilfredsstillende strømlinjeformet prosess.

Som de fleste cell trail cams, Koden Svart kan styres og overvåkes eksternt via Skjult App eller nettsiden. Alle innstillingene endres ved enkle på / av-knapper på kameraer siden. Du kan endre Fra Bilde Til Video, bildestørrelse, burst mode, følsomhet, timere, samt sette grenser for antall bilder per dag.

Ytelse: bilder i full oppløsning på dagtid er veldig fine, så vær ikke bekymret hvis tekstmeldte bilder ser litt ut. Dette skyldes tap som oppstår under komprimering, og det opprinnelige bildet vil bli lagret PÅ SD-kortet. Deteksjonssonen er ganske solid, men utløseren er på sakte side på 1,3 sekunder. Nattbilder er hvor dette kameraet snubler litt.

Fra det vi har sett i vår forskning, kan det være vanskelig å få klare nattbilder fra dette kameraet. Strømforbruket Til Skjulte kameraer er ganske gjennomsnittlig for mobilnettet aktivere modeller. Du kan forvente å få 2-3 måneder på ET sett med 12aa litiumbatterier, forutsatt at kameraet er i et område med gjennomsnittlig dyrelivsaktivitet.

Vis På Amazon

Wildgame Innovations Crush Cell 8

Mens Crush Cell 8 kan se rart i forhold til de fleste trail cams, det er faktisk en kompetent mobil sti kamera med en attraktiv prislapp. Å få kameraet og serviceoppsettet ser ut til å være det som tripper de fleste opp med dette kameraet. Knusecellen 8 kan brukes På T-Mobile eller på & T (GSM-nettverk). Nøkkelen til å få tjenesten oppsett er Å ha SIM-kortet aktivert som en «data og Android kompatibel».

når DU har SIM-kortet, ta 4 d-batterier, ET 32 GB SD-kort, og du er klar til å programmere kameraet med e-postadresser og telefonnumre. Pass på å formatere SD-kortet før du begynner.

Det er ingen app eller webportal for Crush Cell 8, så du må manuelt skrive inn tall og adresser. Det kan virke tungvint, men igjen er det ingen ekstra kostnad for apper eller nettilgang.

Ytelse: Crush Cell 8 har mange flotte funksjoner. Siden DEN har en ekstern LCD-skjerm, kan du forhåndsvise hva kameraet ser, slik at du får den perfekte vinkelen for bildene dine. 8MP-bilder er ikke de største tilgjengelige, men VI vet AT MP-vurderingen kan manipuleres. Bilde – og videokvaliteten rapporteres å være veldig god. Du bør vite Crush Cell 8 kjører på 4x d cellebatterier, som gir kameraet litt sårt tiltrengt juice.

Vis på: Amazon

Spypoint LINK 3G/Spypoint LINK 4G Review

Den nye Spypoint Link-serien har som mål å være de mest problemfrie mobilspillkameraene som er mulig. Det er ingen lurer på om kameraet vil fungere på smarttelefonen plan, eller hvis det er dekning. I stedet kjøper du trail camera service plan direkte gjennom Spypoint, og de håndterer resten. DE har BÅDE EN LINK 3G og LINK 4G, avhengig av hastigheten du vil ha. 4G er ganske fantastisk, men det kommer til en heftig pris over 3G.

den største tingen du trenger å vite om dette kameraet er at kjører på BARE 6AA batterier. De fleste andre mobilkameraer kjører på 12. For å gjøre batteriene vare lenger, bør du bruke Batch-Modus. I stedet for å overføre hvert bilde som det er tatt, vil du få grupper av bilder på et angitt tidsintervall. Det er en ekstern port for tilkobling Av Et Oppladbart Batteri Med Solcellepanel eller eksternt 12v-batteri for ytterligere forlengelse av batterilevetiden.

Ytelse: de nye LINK-kameraene har en latterlig rask utløserhastighet på .07 sekunder. Deteksjonsområdet er også godt ut til 70 fot eller mer. Spypoint Link planer koster fra $15 (1000 bilder) til $25 per måned (ubegrenset). JAKTPLANEN dekker deg i 3 måneder, men DEN ÅRLIGE + planen ser ut til å være den beste verdien, med ubegrenset bildeoverføring og ubegrenset fotohistorikk på nettsiden. Den enkle oppsett og flotte bilder bør Spypoint LINK kameraer på toppen av listen hvis du kan finne en.

Vis på: Amazon

Spypoint Mms Gjennomgang

Spypoint MMS er en spennende mobil sti kamera alternativ. DET er lillebroren TIL LINK 3g-og 4g-cellekameraene, og gir deg de mest trådløse bedriftsalternativene til et hvilket som helst mobilstikkamera vi har vurdert. Det er veldig lik de kameraene i størrelse, form og spesifikasjoner. MMS tar bare 10mp bilder sammenlignet med 11 og 12MP, men det er neppe en stor forskjell.hovedforskjellen Med Spypoint MMS er at Den kommer med et uregistrert SIM-kort som kan aktiveres i de mest populære trådløse selskapene, inkludert PÅ & T, Verizon, T-Mobile, Sprint og US Cellular. Din første registrere SIM MED din foretrukne tjeneste, enten som et tillegg til smarttelefonen dataabonnement eller med en forhåndsbetalt plan. Sett INN SIM-kortet i kameraet, slå DET på, og du går gjennom en enkel «Setup Wizard». Så alt du gjør er å teste tilkoblingen til cellenettverket, og du er god til å gå.

MMS kan ikke konfigureres på Spypoint-Appen, så du må gjøre det manuelt før du setter det ut. Den har den samme flammende 0,07-sekunders utløseren, og bilder kan forventes å være like gode som PÅ LENKEVERSJONENE. Hvis du er ute etter et mobilspillkamera som er enkelt å sette opp og er en pålitelig fototaker, Bør Spypoint MMS være en å sjekke ut nøye.

Vis På Amazon

Stealth Cam GX45NGW Review

Lesere av denne bloggen vet at jeg er en stor fan av Stealth Cam, så Jeg var spent på å se hvordan deres cellulære gxw-modell har gått over nettet. GXW skal være den første mobilkameraet som sender deg både bilder og videoer over det trådløse nettverket.

kameraet kjører på & T eller T-Mobile gsm-nettverk og oppsett har blandede anmeldelser. Noen brukere klaget over at det var komplisert, men gutta PÅ TCP sier at det er en av de enkleste de har sett. For å arbeide, du må først laste ned» Stealth Cam Remote » app For Enten Android eller iOS og opprette en ny konto. Hvis du vil HA & T, KOMMER GXW pakket MED ET SIM, alt du trenger å gjøre er å gå til https://buyasession.att.com og kjøp en forhåndsbetalt dataplan. Etter at du har lastet inn batterier, SIM / SD,og slå den på, følger du bare oppsettveiviseren, og du er klar til å rocke.

Ytelse: Stealth Cam GXW tar gode bilder takket være en stor deteksjonssone, med en sub ¼ andre utløser. Jeg forventer ikke noe mindre Fra En Stealth Cam. Videoer er små for å sende trådløst og lagres i full oppløsning PÅ SD-kortet. Som alle mobilnettet trail cams, batterilevetid kan være et problem, så beste praksis er å bruke Batch-Modus og sørg for å ha 3 barer mottak på det absolutte minimum.

Innledende anmeldelser ble blandet for dette kameraet, noen mennesker har problemer med trådløst oppsett og kontosynkronisering. Nyere anmeldelser fra 2016 synes imidlertid å indikere at de første problemene er løst,og TCP-gutta ser ut til å like kameraet generelt. Hvis DU liker Stealth Cam, BØR GXW cellular bli seriøst vurdert for kameraflåten din.

Vis på: Amazon

Beste Trådløse Trail Kameraer

Trådløse trail kameraer bruker vanligvis lokale Wi-Fi-nettverk for å overføre bildene til deg. For at dette skal fungere, må kameraet enten være innenfor Rekkevidden Til Wi-Fi-nettverket hjemme, eller kameraet må kunne lage Sitt Eget Wi-Fi-hotspot. Det tidligere alternativet er bedre for eiendomsovervåking, mens sistnevnte alternativet er best for jakt. Kameraer Med Wi-Fi-evne lar deg holde deg langt borte fra kameraet ditt mens det sender bildene over mobilnettet til enheten din, noe som ikke er så morsomt som å få store penger tekstmeldinger på hvilestolen din, men det er bedre enn ingenting.

Reconyx Microfire MR5 Review

Reconyx Microfire MR5 ReviewHvis du virkelig må unngå den ekstra månedlige dataavgiften, Kan Reconyx Microfire MR5 Wi-Fi trail camera være ditt eneste håp. Som du ser nedenfor, Får Wi-Fi-kameraer tilsynelatende ikke mye oppmerksomhet fra kameraprodusentene og lider av dårlig programvare og apper. JEG forventer ikke at DETTE vil være tilfelle MED MR5, Da Reconyx har et skuddsikkert rykte å opprettholde.FØRST HAR MR5 en formfaktor som minner meg om et sikkerhetskamera, ikke et hjortkamera. Men hvis du tenker på det, har 2″ x5 » runde kroppen en veldig liten profil og bør gjøre det enkelt å skjule i skogen.

kameraet pakker ut som en lommelykt, MED 6aa-batteriene lastet inn i en can-formet holder, og all elektronikk pakket pent foran. DET er ikke engang noen eksterne knapper PÅ MR5, alt du trenger Er Buckview mobile app for å betjene kameraet.

Wi-Fi-området er omtrent 100 fot, men kjørelengde kan variere. Bildene er en ekte 3MP (ikke interpolert som andre kameraer) og registrerer 720p-video. MR5 er en no glow cam, så du får fargebilder i dagslys og svart og hvitt om natten. Hvis Du er ute etter et trådløst prøvekamera uten behov for en månedlig mobildataplan, Er Reconyx Microfire MR5 den eneste modellen jeg vil anbefale.Kodiak – Serien Wi-Fi-Kamera-Kodiak har mange dårlige anmeldelser på nettet – og Selv Trail Cam Pro kunne ikke få Wi-Fi-funksjonen til å fungere i det hele tatt. Jeg gjorde litt graving, og det høres ut som om du må ha ET Klasse 10 ELLER raskere SD-kort for å få en sjanse til å jobbe. Hvis du har tålmodighet til dette, bør du få minst 150ft rekkevidde for å laste ned bildene dine til enheten.

• Spypoint Tiny-Plus-The Tiny-Plus er en ganske god sti kamera av seg selv, med en svært kompakt design. Bilder kan forventes å være skarpe og klare, men det lider også av en skuffende Wi-Fi-ytelse. Jeg ville styre klar av begge disse trådløse sti kameraer og få En Reconyx MR5 stedet.
  • Cellular Trail Camera Pros & Ulemper

fortsatt ikke overbevist om at cellular trail kameraer er fremtiden? Her er fordeler og ulemper med å velge trådløs over standard trail kameraer.

Fordeler

• du trenger bare å besøke trail cam for å sette den opp, bytte batterier og ta den ned. Ingen flere lurer på om å flytte av hjort ved å besøke kameraet steder.
    • cellular trail kameraer tar kvalitetsbilder og videoer, akkurat som deres ikke-trådløse fettere.
    • du kan konfigurere kameraene til å sende deg bilder via e-post, tekstmelding eller et skybasert lagringssted for senere gjennomgang. Å få hjortbilder i e-posten din er ekstremt morsomt, og en av de beste måtene å bli pumpet opp for den kommende sesongen. Prøv det og du vil se hvorfor.
    • noen kameraer lar deg eksternt endre innstillingene på kameraet. Si at du får bilder av en fin buck en dag; du kan eksternt endre innstillingene for å ta en video neste gang ole slob kommer gjennom.
    • du kan sette opp mobilkameraer i fjerne steder og fortsatt få bilder. Tenk stort, som å sette opp et kamera på jakt eiendom I Kansas og vise bildene der du bor i Minnesota.

Ulemper

• Kostnad Er den viktigste ulempen ved mobilstikkameraer. Cellekameraer er flere ganger dyrere enn pinne-og pic-kameraer. Det kommer ned til om fordelene oppveier kostnadene, og det vil være forskjellig for hver jeger.
    • det er trist å si, men det er folk der ute som vil jack spillet cam hvis de ser det i skogen. Mobilspillkameraer gjør saftige mål for tyver, selv om de fleste kan deaktiveres og gjøres ubrukelige dersom det blir stjålet.
    • Hvert kamera trenger sin egen mobilplan, som er en ekstra månedlig kostnad for et allerede dyrt kamera.
    • kameraene kan være strøm sulten. I hvilemodus trekker de fleste kameraer svært lite strøm, men når de begynner å overføre bilder over cellenettverket, blir saften brukt opp med høyere hastighet. Det er lurt å bruke Litium-Ion-batterier eller ekstern strøm for best resultat.

Ofte Stilte Spørsmål

Q: må trail-kameraet være på samme nettverk som smarttelefonen din?

nei, kameraer er satt opp til å operere på et nettverk ut av boksen, vanligvis på&t Eller Verizon. Hvert kamera vil ha SITT EGET SIM-kort og sin egen månedlige serviceplan. Du kan imidlertid spare penger ved å kjøpe kameraer som bruker samme nettverk som telefonen din og gjøre kameraet til en tilleggsenhet.

Q: hvor mye koster månedlige trail kamera celle planer koste?Planprisene varierer mye, Men Du kan forvente å betale alt fra $5 til $25 i måneden, avhengig av dine databehov. Det er også noen ganger aktiveringsgebyrer som kreves for hvert kamera.

Q: Hvor sterkt signal trenger jeg for at kameraet skal fungere?

tommelfingerregelen er at du trenger minst 3 barer i resepsjonen for cellular trail kameraer til å fungere best. Når det er sagt, mange mennesker har suksess med bare 2 barer. Du trenger bare å vite det på forhånd og eksperimentere med plasseringer.

Q: HVILKEN STØRRELSE SD minnekort kan brukes I Mobilnettet Trail Cams?

De fleste merker og modeller vil fungere med MAKSIMALT 32 GB SD-minnekort. DET kan hjelpe Å HA SD-kort Med Klasse 10 hastighet eller raskere å fungere best med mobiltårn nettverk.

Q: Hvor stor dataplan trenger jeg for å kjøre kameraet?

dette avhenger av hvor aktivt området ditt er, og hvor mange bilder du vil se. Avhengig av kameramerket ditt, vil de minste planene vanligvis få deg 1000 til 1500 bilder per måned (30-50 per dag). Hvis det ikke virker som nok, er det planer opptil 7000 bilder per måned og høyere.

Q: Hva er de beste batteriene For Cellular Trail Kameraer?

De fleste mobilkameraer kjører PÅ AA-batterier. De eneste batteriene jeg kan anbefale Er Energizer Ultimate Lithium AA. Du kan få en boks med 24, som får deg 2 sett på et typisk mobilspillkamera. Du kan få andre merker, men de må absolutt Være Litium, eller du vil brenne gjennom dem i en alarmerende hastighet.

Q: Kan Jeg bruke Et Solcellepanel med Mobilnettet Trail Cams?

Ja, det kan du. Mange merker tilbyr sitt eget solpanel som holder batteriene i kameraet ladet. Bare vær sikker på at kameraet ditt er sikret i en låsekasse med en python-kabel fordi et solpanel gjør tilstedeværelsen av ditt dyre kamera åpenbart.

Q: Hvorfor Er Cellular Trail Kameraer Så Dyrt?

elektronikken som kreves for å kommunisere med mobiltårn er mer komplisert enn et enkelt punkt og skyte sti kameraer. Som alle andre enheter, jo flere funksjoner er det, desto dyrere blir de. Jeg mistenker AT HCO, Bushnell og Reconyx perfeksjonerer sine teknologier, prisene vil naturlig komme ned.

*Sist oppdatert 2021-03-25 kl. 07:02 / Produktlenker & Bilder Fra Amazon Product Advertising API