bedste cellulære Trail kamera (Købers Guide og anmeldelser) i 2020

denne side kan indeholde tilknyttede links. Vi tjener på kvalificerende køb uden ekstra omkostninger for dig.

et af de største problemer med standard trail-kameraer er behovet for fysisk at besøge hvert kamera for at trække SD-kortene og se dine fotos. Du risikerer at advare dyr i området med din duft, hver gang du besøger kameraet.

jægere går i ekstreme længder for at minimere dette problem og efterlader dem ude i mange uger ad gangen, kun trækker SD-kort i regnen og omhyggeligt designer besøgsruter for at undgå at ødelægge området.

trådløse og cellulære trail kameraer giver mulighed for at undgå disse potentielle faldgruber ved at udnytte dagens fantastiske trådløse teknologier. Med 2G -, 3G-og 4G-mobilnetværk kan du nu få trail-kamerabilleder automatisk sendt din telefon, tablet eller computer. Trådløse trail-kameraer giver dig mulighed for at bruge et eksisterende trådløst netværk eller oprette deres egne lokale trådløse hotspots for at gøre det samme.

Hvis det lyder fantastisk, er det fordi det er! Der er dog en fangst, og det er den pris, der er knyttet til disse spilkameraer. De er flere gange dyrere i forhold til selv de bedste traditionelle trail kameraer. Målet med resten af denne artikel er at uddanne dig om fordelene og ulemperne ved teknologien og gennemgå de bedste trådløse og cellulære trail-kameraer, så du kan tage en god beslutning.

hurtig Navigation:

“trådløs” vs 3G Cellular

når folk siger ‘trådløs’, henviser de sandsynligvis til trådløs som i det, de bruger på deres smartphones. Flere teknologier kan betragtes som trådløse, der hver har deres egne fordele og ulemper. Trådløse trail-kameraer skal betragtes som at bruge trådløs internetadgang eller Bluetooth, og mobil som at bruge de samme satellitnetværk som din smartphone. 3G og 4G cellulære spil kameraer er langt de mere populære af kamera typer til jagt.

bedste cellulære Trail kameraer

tegningen mod cellulære trail kameraer er det faktum, at de kan sende dine fotos direkte til din smartphone eller tablet. De bruger de samme mobiltelefontårne som telefonudbyderne (Verison og at&T), og du skal bruge en separat serviceplan for hvert kamera. Lad os dykke ind og sammenligne de bedste cellulære trail-kameramodeller, der er tilgængelige i år.

Model: billeder: Video: pris:
HCO Spartan GoCam 8MP 720p $$$$
Bushnell Aggressor Wireless 14MP 1080p $$$
Reconyx SC950C 3.1MP N/A $$$$$
Covert Code Black 12.0 (AT&T) 12MP N/A $$$
Covert Blackhawk 12.0 (Verizon) 12MP N/A $$$$
Wildgame Innovations Crush Cell 8 Lightsout Digital Trail Camera, Realtree Xtra 8MP 720p $$$
Spypoint MMS 10MP 720p $$$
Spypoint Link 4G 12MP 720p $$$
1007246 Spypoint Link 3G Trail Camera-11MP HD-Camo 11MP 720p $$$
Stealth Cam GXW Wireless 12 MP Trail Cam 12MP 1080p $$$

HCO Spartan GoCam anmeldelse

HCO Spartan GoCam kombinerer pålidelig ydelse til en rimelig pris, hvilket har været svært at finde i kategorien cellular trail camera indtil nu. Spartan GoCam er certificeret af og solgt på& t, Verisonog Amerikanske mobilkonfigurationer, så du har muligheder, uanset hvilken service der har dækning i dit område.

kameraopsætningen er meget enkel. Gå til den trådløse side for aktiveringsinstruktioner for hver transportør. Den mest populære plan for en at & T GoCam er $25/90 dage/1 GB data, og der er to nye planer, $45/180 dage/2 GB og $75/1 år/4 GB.

Hvis du har en Verisongocam, kan du føje den til din konto for $5/måned eller $20/måned uden en konto. Den amerikanske cellulære GoCam er ens med en $5/mo tilsluttet enhedsplan eller $10/mo for 300 MB uden en mobiltelefonplan.

normalt sender GoCam kun billeder til en e-mail-adresse, men der er et trick til at få tekstbeskeder i stedet. Når du indtaster telefonnummeret på din konto, kan du indtaste [email protected] for en at &t smartphone. Gå ind [email protected] til en smartphone, hvor numrene er dit personlige 10-cifrede mobiltelefonnummer. Opsætningen tager mindre end 5 minutter at aktivere kameraet, for begge tjenester.

den premium trådløse service adskiller HCO Spartan fra marken. Denne service giver dig adgang til mobilappen og en række yderligere funktioner. Du får muligheden for at overvåge batteriniveauer, ændre kameraindstillinger eksternt, ændre størrelsen på transmitterede fotos, skylagring og ændre billedleveringsmuligheder. Prisen for premium-tjenesten er kun $4 om måneden oven på din dataplan.ydeevne: GoCam har en gennemsnitlig triggertid på 1 sekund, men kompenserer for dette med et fremragende triggerområde på 80 fod med et bredt detektionsområde. Som på alle cellekameraer er billedet, der sendes til din telefon, et mindre komprimeret billede, der har tendens til at vise noget billedbillede. Den gode nyhed er, at det originale billede i fuld størrelse gemmes på det indbyggede SD-kort.

night flash er gennemsnitlig, men vil gøre jobbet. Ifølge test kan et sæt 12aa lithiumbatterier forventes at vare mindst 2 måneder på et sted med medium aktivitet. Steder med mindre hjortetrafik kan vare meget længere. Samlet set er HCO Spartan GoCam et pålideligt valg med et stort detektionsområde og tager slørfrie fotos. GoCam ville være et godt valg, hvis du kigger på at købe dit første cellulære trail kamera.

se på

Bushnell Aggressor trådløs anmeldelse

Bushnell Aggressor er efterfølgeren til det populære Trophy Cam HD trådløse kamera. Aggressoren har allerede modtaget stor ros fra steder som TrailCamPro, og den ikke-trådløse version var 2016-Redaktørens valg til friluftsliv. Kamerasensoren er blevet opgraderet fra 8MP til 14MP billeder og 1080p videooptagelse.

aggressoren kører på at&T-netværket, og du tilmelder dig service ved at oprette en konto og tilføje kameraet via Bushnells side. Månedlige dataplaner spænder fra $9,99 (1.500 billeder) til $59,99 (15.000 billeder). Efter aktivering er det et spørgsmål om at komme ind i kameraets indstillinger for at indtaste dit telefonnummer til tekstbeskeder eller e-mail-adresser. Du vil få tekst billeder 480 liter 640 billedpunkter i størrelse, men du kan bestille større billeder på TrophyCam site. Hjemmesiden er også nyttig til fjernændring af indstillinger, kontrol af cellemodtagelse og overvågning af dit batteriniveau.

ydeevne: Dette er et IR-kamera uden glød med fremragende nat flashområde og en hurtig 0,3 sekunders trigger. Dagtidsbilleder har vist sig at være klare, rige i farve og med god dybdeområde. Batteriets levetid er kun gennemsnitlig og svarer til HCO med hensyn til forventet levetid med 12aa lithiumbatterier. Hvis du har brug for at forbedre din batterilevetid, har du mulighed for at tilføje et Bushnell solcellepanel. Et andet trick er at indstille kameraet til Batch-tilstand, som uploader billeder på planlagte tidspunkter, hvilket reducerer antallet af gange, kameraet skal tænde for at transmittere over celletårnene. Bushnell Aggressor er et fremragende cellulært trail kamera og leveres med stærke anbefalinger.

se på: amason

Reconycs SC950C

Reconycs SC950C Reconycs er kendt for at producere høj kvalitet og pålidelige trail kameraer, der er lavet i USA. Den høje kvalitet har dog en pris, da deres kameraer rutinemæssigt er 2-3 gange dyrere end andre mærker. Hvis du har kæmpet med kameraer, der varer eller beskæftiger sig med frustrerende funktionelle problemer, kan du overveje en genopbygning. SC950C er ingen undtagelse og bør betragtes som et “professionelt” spilkamera eller sikkerhedskamera takket være dets ublu pris.

SC950C kan arbejde med enten Verison eller på&t og er virkelig ikke så dårlig at oprette. En meget detaljeret installationsvejledning, der gør den første opsætning til en leg. Hvis du allerede har Veronica, kan du blot tilføje dette kamera til din plan for $5 om måneden. For at& T kunder, vil du tilføje en $9.99 “ekstra linje”. Der er en CD med programmer, der skal installeres for at fuldføre opsætningen. Det er her, du vil indtaste telefonnumre og e-mails til kameraet for at sende billederne.

ydeevne: som alle Rekonykskameraer vil dagfotos være klare og farverige, og natfotos skarpe med solid dybdekontrast. Tekstbeskedbillederne vil være 512 gange 384 i størrelse og komprimeres digitalt for at gemme data. Billederne i fuld opløsning gemmes på SD-kortet til senere hentning. Det største problem med kameraet er batteriets levetid.

Du kan kun forvente at få 1-2 måneder ud af 12aa batterierne. Som sådan skal du bruge et solcellepanel og bør ikke bruge dette kamera på et iøjnefaldende sted. Mens Sc950c er fremragende til hvad den gør, kan prisen og batteriets levetid gøre det til et bedre sikkerhedskamera end et jagtkamera.

se på amason

skjult kode Sort 12.0 (at&T) / Sorthav 12.0 (Verison)

Coverts seneste tilbud i mobilkameraer er koden Black 12.0 og Blackhauk 12.0, den eneste forskel er den trådløse operatør. Koden sort er for at& t serviceområder. For at opsætte kameraet skal du blot gå til Covert-Wireless.com og tilmeld dig / log ind for at tilføje kameraer IMEI-nummer, og SIM-kort ICCID. Derefter vælger du dit dataplads og giver dit kamera et personligt navn og en beskrivelse. Alt i alt er det en tilfredsstillende strømlinet proces.

som de fleste cell trail cams kan koden Sort styres og overvåges eksternt via den skjulte App eller hjemmesiden. Alle indstillinger ændres ved hjælp af enkle tænd / sluk-knapper på din kameraside. Du kan skifte fra Foto til Video, fotostørrelse, burst-tilstand, følsomhed, timere samt sætte grænser for antallet af fotos pr.

ydeevne: fuld opløsning dagtimerne billeder er meget rart, så vær ikke foruroliget, hvis teksten messaged billeder ser lidt ud. Dette skyldes tab, der opstår under komprimering, og det originale billede gemmes på SD-kortet. Detektionsområdet er ret solidt, men udløseren er på den langsomme side på 1,3 sekunder. Natbilleder er, hvor dette kamera snubler lidt.

fra det, vi har set i Vores forskning, kan det være svært at få slørfrie natbilleder fra dette kamera. Strømforbruget af de skjulte cams er ret gennemsnitligt for cellulære aktiveringsmodeller. Du kan forvente at få 2-3 måneder på et sæt 12aa lithiumbatterier, forudsat at kameraet er i et område med gennemsnitlig dyrelivsaktivitet.

se på

vilde Spilinnovationer Crush Cell 8

mens Crush Cell 8 kan se mærkeligt ud i forhold til de fleste trail cams, er det faktisk et kompetent cellulært trail kamera med en attraktiv pris. At få kameraet og serviceopsætningen ser ud til at være den ting, der snubler de fleste op med dette kamera. Crush Cell 8 kan bruges på T-Mobile eller på&T (GSM-netværk). Nøglen til at få serviceopsætningen er at få dit SIM-kort aktiveret som en “data-og Android-kompatibel”.

Når du har SIM-kortet, skal du tage 4 D-cellebatterier, et 32 GB SD-kort, og du er klar til at programmere kameraet med e-mail-adresser og telefonnumre. Sørg for at formatere SD-kortet, før du kommer i gang.

Der er ingen app eller portal til Crush Cell 8, så du skal manuelt indtaste tal og adresser. Det kan virke besværligt, men så igen er der ingen ekstra gebyr for apps eller internetadgang.

ydeevne: Crush Cell 8 har mange gode funktioner. Da den har en ekstern LCD-skærm, kan du forhåndsvise, hvad kameraet ser, så du får den perfekte vinkel til dine billeder. 8MP-billeder er ikke de største tilgængelige, men vi ved, at MP-vurderingen kan manipuleres. Billed-og videokvaliteten rapporteres at være meget god. Du skal vide, at Crush Cell 8 kører på 4D-cellebatterier, hvilket giver kameraet noget tiltrængt juice.

se på: Spypoint LINK 3G / Spypoint LINK 4G anmeldelse

den nye Spypoint Link-serie sigter mod at være de mest problemfri cellulære spilkameraer muligt. Der er ingen spekulerer på, om dit kamera vil arbejde på din smartphone plan, eller hvis der er dækning. I stedet køber du trail camera-serviceplanen direkte gennem Spypoint, og de håndterer resten. De har både en LINK 3G og LINK 4G, afhængigt af den ønskede hastighed. 4G er ret fantastisk, men det kommer til en stor pris over 3G.

den største ting du behøver at vide om dette kamera er, der kører på kun 6AA batterier. De fleste andre cellulære kameraer kører på 12. For at få dine batterier til at vare længere, skal du bruge Batch-tilstand. I stedet for at overføre hvert billede, som det er taget, vil du få partier af billeder på et bestemt tidsinterval. Der er en ekstern port til tilslutning af et genopladeligt batteri med solpanel eller eksternt 12V batteri for yderligere at forlænge batteriets levetid.

ydeevne: de nye LINK-kameraer har en latterligt hurtig triggerhastighed på .07 sekunder. Detekteringsområdet er også godt ud til 70 fod eller mere. Spypoint Link-planer koster fra $15 (1.000 fotos) til $25 pr. JAGTPLANEN dækker dig i 3 måneder, men den årlige+ plan ser ud til at være den bedste værdi med ubegrænset fotooverførsel og ubegrænset fotohistorik på hjemmesiden. Den nemme opsætning og flotte billeder skal Spypoint LINK-kameraerne øverst på din liste, hvis du kan finde en.

se på: Spypoint MMS anmeldelse

Spypoint MMS er en spændende cellulær trail kamera mulighed. Det er lillebror til LINK 3G-og 4G-cellekameraerne og giver dig de mest trådløse firmamuligheder for enhver cellulær trail cam, vi har gennemgået. Det er meget lig de kameraer i størrelse, form og specs. MMS tager kun 10MP-billeder sammenlignet med 11 og 12MP, men det er næppe en enorm forskel.den største forskel med Spypoint MMS er, at den leveres med et uregistreret SIM-kort, der kan aktiveres i de mest populære trådløse virksomheder, herunder at&T, Verison, T-Mobile, Sprint og US Cellular. Registrer først SIM-kortet med din foretrukne service, enten som en tilføjelse til din smartphone-dataplan eller med en forudbetalt plan. Indsæt SIM-kortet i kameraet, tænd det, og du går gennem en simpel “Installationsguide”. Så er alt hvad du gør, at teste forbindelsen til cellenetværket, og du er god til at gå.

MMS kan ikke konfigureres i Spypoint-appen, så du skal gøre det manuelt, før du indstiller det. Det har den samme flammende 0,07 sekunders trigger, og billeder kan forventes at være lige så gode som på LINKVERSIONERNE. Hvis du er på udkig efter en cellulær spil kamera, der er let at sætte op og er en pålidelig foto taker, bør Spypoint MMS være en til at tjekke ud nøje.

se på

Stealth Cam GH45NGV anmeldelse

læsere af denne blog ved, at jeg er en stor fan af Stealth Cam, så jeg var begejstret for at se, hvordan deres cellulære model har klaret sig på tværs af internettet. Det skal være den første mobilkamera, der sender dig både fotos og videoer via det trådløse netværk.

kameraet kører på& T eller T-Mobile GSM-netværk og opsætning har blandede anmeldelser. Nogle brugere klagede over, at det var kompliceret, men fyrene på TCP siger, at det er en af de nemmeste, de har set. For at arbejde, skal du først hente “Stealth Cam Remote” app til enten Android eller iOS og oprette en ny konto. Hvis du vil på&T, leveres GV ‘ en pakket med et SIM-kort, alt hvad du skal gøre er at gå tilhttps://buyasession.att.com og købe en forudbetalt dataplan. Når du har indlæst batterier, SIM/SD og tændt det, skal du blot følge installationsguiden, og du er klar til at rocke.ydeevne: Stealth Cam tager fremragende fotos takket være et stort detektionsområde med en anden trigger. Jeg forventer intet mindre af en Stealth Cam. Videoer er små for at sende trådløst og gemmes i fuld opløsning på SD-kortet. Ligesom alle cellulære trail cams, batterilevetid kan være et problem, så bedste praksis er at bruge Batch-Mode og være sikker på at have 3 barer modtagelse på det absolutte minimum.

de første anmeldelser blev blandet for dette kamera, nogle mennesker har problemer med Trådløs opsætning og kontosynkronisering. Nyere anmeldelser fra 2016 ser imidlertid ud til at indikere, at de oprindelige problemer er løst, og TCP-fyrene ser virkelig ud til at kunne lide kameraet generelt. Hvis du kan lide Stealth Cam, bør du overveje din kameraflåde alvorligt.

se på:

bedste trådløse Trailkameraer

trådløse trailkameraer bruger typisk lokale trådløse netværk til at overføre fotos til dig. For at dette kan fungere, skal kameraet enten være inden for rækkevidden af dit trådløse hjemmenetværk, eller kameraet skal være i stand til at oprette sit eget trådløse hotspot. Den tidligere mulighed er bedre til ejendomsovervågning, mens sidstnævnte mulighed er bedst til jagt. Kameraer med trådløs internetadgang giver dig mulighed for at holde dig langt væk fra dit kamera, mens det sender sine billeder over mobilnetværket til din enhed, hvilket ikke er så sjovt som at få store buck-tekstbeskeder på din hvilestol, men det er bedre end ingenting.

genanvend Microfire MR5 anmeldelse

genanvend Microfire MR5 anmeldelsehvis du virkelig skal undgå det ekstra månedlige datagebyr, kan det trådløse sporkamera til genanvend Microfire MR5 være dit eneste håb. Som du kan se nedenfor, får trådløse kameraer tilsyneladende ikke meget opmærksomhed fra kameraproducenterne og lider af dårlige programmer og apps. Jeg forventer ikke, at dette vil være tilfældet med MR5, da Reconyks har et skudsikkert ry for at opretholde.

for det første har MR5 en formfaktor, der minder mig om et sikkerhedskamera, ikke et hjortekamera. Men hvis du tænker over det, har den 2″ 5 ” Runde krop en rigtig lille profil og skal gøre det nemt at skjule i skoven.

kameraet pakkes ud som en lommelygte, med 6AA-batterierne indlæst i en dåseformet holder, og al elektronik pakket pænt foran. Der er ikke engang nogen eksterne knapper på MR5, alt hvad du behøver er den mobile app til at betjene kameraet.100 fod, men din kilometertal kan variere. Billederne er en ægte 3MP (ikke interpoleret som andre kameraer) og optager 720p video. MR5 er en ingen glød cam, så du får farvefotos i dagslys og sort og hvid om natten. Hvis du leder efter et trådløst prøvekamera uden behov for en månedlig mobildataplan, er Mikrofire MR5 den eneste model, jeg vil anbefale.

andre trådløse trail kameraer:

• Kodiak serie trådløst kamera-Den Kodiak har mange dårlige anmeldelser online, og selv Trail Cam Pro kunne ikke få den trådløse funktion til at arbejde på alle. Jeg gravede noget, og det lyder som om du skal have et Klasse 10 eller hurtigere SD-kort for at få en chance for at det virker. Hvis du har tålmodighed til dette, bør du få mindst 150ft rækkevidde for at hente dine fotos til din enhed.
  • Spypoint Tiny-Plus – Den Tiny-Plus er en temmelig god trail kamera i sig selv, med en meget kompakt design. Billeder kan forventes at være skarpe og klare, men det lider også af en skuffende trådløs ydeevne. Jeg ville styre fri af begge disse trådløse trail kameraer og få en Reconyks MR5 i stedet.

Cellular Trail Camera Pros & ulemper

stadig ikke overbevist om, at cellulære trail kameraer er fremtiden? Her er fordele og ulemper ved at vælge Trådløs over standard trail kameraer.

fordele

• du skal kun besøge din trail cam for at sætte den op, skifte batterier og tage den ned. Ikke mere undrende om at flytte hjorte ved at besøge dit kamera steder.
  • Cellular trail-kameraer tager kvalitetsbilleder og videoer, ligesom deres ikke-trådløse fætre.
  • du kan konfigurere dine kameraer til at sende dig billeder via e-mail, SMS eller et skybaseret lagringssted til senere gennemgang. At få hjortebilleder i din e-mail er ekstremt sjovt, og en af de bedste måder at blive pumpet op til den kommende sæson. Prøv det, og du vil se hvorfor.
  • nogle kameraer giver dig mulighed for eksternt at ændre indstillingerne på dit kamera. Sig, at du får fotos af en dejlig sorteper en dag; du kan eksternt ændre indstillingerne for at tage en video, næste gang ole slob kommer igennem.
  • du kan indstille dine mobilkameraer på fjerne steder og stadig få billeder. Tænk stort, som at oprette et kamera på din jagtejendom i Kansas og se billederne, hvor du bor i Minnesota.

ulemper

• omkostninger er den største ulempe ved cellulære trail kameraer. Cellekameraer er flere gange dyrere end stick-og pic-kameraer. Det kommer ned på, om fordelene opvejer omkostningerne, og det vil være anderledes for hver jæger.
  • det er trist at sige, men der er mennesker derude, der vil jack dit spil cam, hvis de ser det i skoven. Cellular game cams gør saftige mål for tyve, selvom de fleste kan deaktiveres og gøres ubrugelige, hvis det bliver stjålet.
  • hvert kamera har brug for sin egen mobilplan, hvilket er en ekstra månedlig pris for et allerede dyrt kamera.
  • kameraerne kan være magt sultne. I inaktiv tilstand trækker de fleste kameraer meget lidt strøm, men når de begynder at transmittere billeder over cellenetværket, bliver saften brugt op med en højere hastighed. Det er klogt at bruge Lithium-Ion-batterier eller ekstern strøm for at få de bedste resultater.

Ofte Stillede Spørgsmål

spørgsmål: skal trail-kameraet være på samme netværk som din smartphone?

Nej, kameraer er indstillet til at fungere på et netværk ud af kassen, normalt på&T eller Verison. Hvert kamera har sit eget SIM-kort og sin egen månedlige serviceplan. Du kan dog spare nogle penge ved at købe kameraer, der bruger det samme netværk som din telefon og gøre kameraet til en tilføjelsesenhed.

spørgsmål: hvor meget koster månedlige trail-kameracelleplaner?

Planpriserne varierer meget, men du kan forvente at betale alt fra $5 til $25 om måneden afhængigt af dine databehov. Der kræves også lejlighedsvis aktiveringsgebyrer for hvert kamera.

spørgsmål: hvor stærkt signal skal jeg bruge for at kameraet kan fungere?

tommelfingerreglen er, at du har brug for mindst 3 barer modtagelse for de cellulære trail kameraer til at fungere bedst. Når det er sagt, masser af mennesker har succes med kun 2 barer. Du skal bare vide det på forhånd og eksperimentere med placeringer.spørgsmål: Hvilken størrelse SD-hukommelseskort kan bruges i cellulære Trail Cams?

de fleste mærker og modeller fungerer med maksimalt 32 GB SD-hukommelseskort. Det kan hjælpe at have SD-kort med klasse 10 hastighed eller hurtigere til at fungere bedst med celle tårn netværk.spørgsmål: Hvor stor dataplan skal jeg bruge for at køre kameraet?

dette afhænger af, hvor aktivt dit område er, og hvor mange billeder du vil se. Afhængigt af dit kameramærke vil de mindste planer normalt give dig 1.000 til 1.500 billeder om måneden (30-50 pr. Hvis det ikke virker som nok, er der planer op til 7.000 billeder om måneden og højere.

spørgsmål: Hvad er de bedste batterier til cellulære Trail-kameraer?

de fleste cellulære kameraer kører på AA-batterier. De eneste batterier, jeg kan anbefale, er Energigiver Ultimate Lithium AA. Du kan få en kasse med 24, som får dig 2 sæt på et typisk cellulært spilkamera. Du kan få andre mærker, men de skal absolut være Lithium, ellers brænder du igennem dem i en alarmerende hastighed.

spørgsmål: Kan jeg bruge et solcellepanel med cellulære Trail Cams?

Ja, du kan. Mange mærker tilbyder deres eget solpanel, der holder batterierne i kameraet opladet. Bare sørg for, at dit kamera er sikret i en låsekasse med et python-kabel, fordi et solpanel gør tilstedeværelsen af dit dyre kamera indlysende.

spørgsmål: Hvorfor er cellulære Trail-kameraer så dyre?

elektronikken, der kræves for at kommunikere med cellulære tårne, er mere kompliceret end et simpelt punkt og skyde trail kameraer. Som enhver anden enhed, jo flere funktioner der er, jo dyrere bliver de. Jeg formoder, da HCO, Bushnell og Reconyks perfektionerer deres teknologier, vil priserne naturligvis komme ned.

* sidst opdateret 2021-03-25 kl. 07: 02 / produktlinks & billeder fra produktannoncering API