Spring Awakening Music Festival 2019 Kunngjør Sine Headliners og Ny Plassering! /Third Coast Review

EDM fans kan puste lettet ut som React Presents har endelig gitt ut flere detaljer om den årlige elektroniske opptog Som Er Spring Awakening Music Festival! SAMF 2019 Midtvestens største all-elektroniske musikkfestival, er nå i sitt åttende år og utvider sin rekkevidde. STARTER på Soldier Field før han flyttet Til Addams/Medill Park de siste årene, VIL SAMF nå flytte sin energiske festival over Til Poplar Creek på 59-90 Entertainment District I Hoffman Estates, En Nordvestlig Chicago forstad 7.til 9. juni.

SAMF flytte Til Poplar Creek vil gi rom for mer enn 90 artister til å utføre over fem unike scener, slik at dynamisk rekke sjangere innenfor elektronisk musikk spekteret til å blomstre samt sørge for flere eksperimentelle miljøer, inkludert carnival rides& interaktive kunstinstallasjoner gjennom tre-dagers festival .i tillegg til den nye plasseringen, ble EN stor gruppe headliners annonsert, INKLUDERT DJ Snake, ZEDD, Martin Garrix, REZZ, GRiZ og ILLENIUM. Selvfølgelig er dette bare en smak av oppstillingen, som vil bli fullstendig avslørt fredag 15.Mars.

flyttingen utenfor Chicago riktig sikkert har noen fans litt bekymret for transport, men slite ikke. React Presenterer vil tilby gratis transport fra nærliggende Metra stasjoner til festivalområdet for fest-goers. Dess, begrunnelse er mindre enn ti minutter fra flere hotellalternativer, og for første gang I SAMF historie, plasseringen vil tillate festival parkering på stedet.

Billetter til denne elektronisk musikk fan drøm er tilgjengelig nå! Early bird tre dagers pass er fortsatt tilgjengelig på $169 FOR GA opptak og $299 FOR VIP (21+) passerer som inkluderer express dedikerte baner til festivalen bakken, tilgang til premium VIP visningsområder og eksklusive VIP-barer! Sjekk vår dekning av fjorårets festival og gjør deg klar for et nytt År Med Spring Awakening!

OPPDATERING: Sjekk ut hele oppstillingen her!

Kategorier: Festivaler, Musikk, Forhåndsvisninger

Tagged as: 59-90 Underholdning Distriktet, DJ Snake, Griz, Hoffman Estates, ILLENIUM, martin garrix, poplar creek, REZZ, våren oppvåkning, våren oppvåkning musikkfestival, Zedd