Forår opvågnen Musikfestival 2019 annoncerer deres Headliners og nye placering! / Third Coast anmeldelse

EDM-fans kan trække vejret, da React Presents endelig har frigivet flere detaljer om det årlige elektroniske skue, der er Forårsopvågning Musikfestival! SAMF 2019 Midtvestens største all-elektroniske musikfestival, er nu i sit ottende år og udvider sin rækkevidde. Begynder på Soldier Field, før de flytter til Addams/Medill Park de sidste par år, vil SAMF nu flytte deres energiske festival over til Poplar Creek på 59-90 Entertainment District i Hoffman Estates, en Nordvest Chicago forstad den 7.til 9. juni.

SAMFS flytning til Poplar Creek giver mulighed for mere end 90 kunstnere til at optræde på tværs af fem unikke scener, hvilket giver dynamisk variation af genrer inden for det elektroniske musikspektrum mulighed for at blomstre samt sørge for yderligere oplevelsesmiljøer, herunder karnevalture& interaktive kunstinstallationer gennem hele den tre-dages festival.ud over den nye placering blev der annonceret en stor gruppe headliners, herunder DJ Snake, Jedd, Martin Garriks, gys, gys og ILLENIUM. Selvfølgelig er dette bare en smag af opstillingen, som vil blive afsløret fuldt ud fredag den 15.Marts.

flytningen uden for Chicago har helt sikkert et par fans lidt bekymrede for transport, men bekymre sig ikke. React Presents tilbyder gratis pendulkørsel fra nærliggende Metra-stationer til festivalområdet for festgæster. Derudover, grundene er mindre end ti minutter fra flere hotelmuligheder, og for første gang i SAMF-historien, placeringen giver mulighed for festivalparkering på stedet.

billetter til denne elektroniske musikfans drøm, der går i opfyldelse, er tilgængelige nu! Early bird three day passes er stadig tilgængelige på $169 for ga-optagelse og $299 for VIP (21+) Pass, der inkluderer Ekspres dedikerede baner til festivalpladsen, adgang til premium VIP-visningsområder og eksklusive VIP-barer! Tjek vores dækning af sidste års festival og gør dig klar til endnu et år med Forårsopvågning!

opdatering: Tjek den fulde lineup her!

kategorier: festivaler, musik, forhåndsvisninger

Tagged as: 59-90 Underholdningsdistrikt, DJ Snake, gys, Hoffman Estates, ILLENIUM, martin garriks, poplar creek, Rus, forår opvågnen, forår opvågnen musikfestival, Sedd