Articles

10 udendørs eventyr i nærheden af Nashville med børn

foråret og sommeren 2020 har været underligt på grund af Covid-19. Her i Nashville, min familie måtte annullere alle vores sommerferieplaner, vores sommerlejre blev annulleret, ligesom sommerens svømmeteam, og vi var ikke i stand til at hænge ud med vores sædvanlige stamme af venner og familie i et forsøg på at forblive sikker og sund. Selvom det ikke har været let, har vi fundet masser af “sølvforinger” i løbet af denne kaotiske, usikre tid. En af de mest vidunderlige ting, vi har gjort, er at opdage masser af udendørs eventyr i og i nærheden af Nashville. I de varmere måneder, da skolen var ude, vi forsøgte at udforske et nyt udendørs eventyrsted hver fredag. Nu hvor skolen er (næsten) tilbage, fortsætter vi med at besøge nye og yndlingssteder, der får os udenfor!

Stillhouse hule fald

Vi har også fulgt sammen med venner, der deler deres foretrukne udendørs eventyr nær Nashville med børn — og få mange ideer ved at følge deres udforskninger på sociale medier! Jeg har bedt flere venner om at dele deres foretrukne udendørs eventyr i nærheden af Nashville med børn også. Mange af disse pletter har vand til at køle af eller plaske rundt i varme dage, og de fleste af dem er perfekte til eventyr året rundt, når du har brug for at få børnene ud og udforske. Selv når skolen går i gang, disse er alle vidunderlige steder at besøge efter en lang dag med læring eller i løbet af helgen at udforske med dine børn.

Stillhouse hule fald tilstand naturområde

adresse: 8716 Mt Pleasant, TN 38474

afstand fra Nashville: omkring 65 Miles eller 1 time 10 minutter

sværhedsgrad: moderat vanskelig vandretur – især tilbage op. Kun .6 miles.

anmeldelse: Vi elskede at udforske dette naturområde og fald, men foretrak den mindre vandfaldsafgang til sociale distanceringsformål. Der var masser af svampe langs stien og et par broer at udforske. Klatring omkring vandfaldet var lidt nervepirrende, men sjovt. Jeg vil helt sikkert gå igen!

Social afstand/Maskekomfort: nogle mennesker havde masker på. Alle var hensynsfulde på stien, så du kunne passere med masser af afstand. Det vigtigste vandfald var lidt overfyldt, men masser af plads til at udforske og afstand.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: tidligt på dagen og i løbet af ugen for at undgå skarer.

beskrivelse: Stillhouse hule fald i Summerville, TN var absolut et sjovt eventyr. Vi forlod Nashville tidligt og kørte lidt over en time til parkeringspladsen lige fra motorvejen. Parkeringspladsen rummer kun 10-15 biler, så jeg anbefaler at få deres så tidligt som muligt — hjemmesiden og skiltene siger, om parkeringspladsen er fuld, at komme en anden dag. Stien starter i den nordlige ende af parkeringspladsen og følger derefter hvide spor i ca .6 km til vandfaldet. Der er nogle stejle omskiftninger og et par steder at slukke og udforske åen. Også nogle seje træbroer. Der er også et sted at slukke og besøge toppen af vandfaldene, men vi gik lige til bunden. Når du kommer til bunden, kan du følge åen eller stien ved siden af åen til vandfaldene. Den dag vi besøgte vandfaldene var lidt mere overfyldt, end vi foretrak — så vi udforskede lidt, sikkert, klatrede rundt og under vandet og fandt derefter et sted, hvor vi kunne se vandfaldene, men let social afstand og leg i åen. Vi medbragte frokost og picnic. Efter en times tid, vi begyndte vandreturen op igen og tættere på toppen, vi stoppede ved et mindre fald fra stien, der var tom for besøgende. Vi elskede dette sted og brugte yderligere 30 minutter på at spille og sprøjte, før vi vendte tilbage til vores bil.

Bonus: efter vandreture til vandfaldene kørte vi yderligere 10 minutter til Amish-samfundet og turnerede et hus og købte nogle madvarer i Amish-butikken. Et andet sted jeg ikke kan vente med at vende tilbage til.

indsnævrer ved Harpeth Photo Credit: Paige Clancy

indsnævrer af Harpeth

adresse: 1672 Cedar Hill Rd., Kingston Springs, TN 37082

afstand fra Nashville: Cirka 22 Miles eller 30 minutter

vanskelighed: let til moderat Harris Street Bridge Trail (0,35 mi) forbinder til easy Tunnel Trail (0,2 miles) for at besøge vandfaldet med valgfri udsigt via Bluff Trail (0,25) inklusive en stejl stigning til smal bluff med udsigt.

anmeldelse: Pak en picnic og tilbring en dejlig halv dag ved at parkere ved Harris Street Bridge-partiet, før du vandrer de en kilometer ud og tilbage kontinuerlige stier for at se den menneskeskabte tunnel og det lille vandfald. Når du kommer tilbage til din bil, tag frokost og brug et af picnicbordene, før du sprøjter og flyder i floden og udforsker den stenede ø der.

Social afstand / Maskekomfort: stierne er generelt brede nok til at passere andre sikkert eller gå af stien for ekstra afstand. Vandfaldet er det travleste sted, men der er plads til at sprede sig.

beskrivelse: Vi besøgte Harpethens indsnævringer to gange i sommer, og det var et godt sted for en relativt let, skyggefuld vandretur til en kølig destination og tilbage. Vi tog derefter picnic og dyppede i floden for nogle meget tiltrængte svømning og flydende. Ifølge Tennessee State Parks, vores vandredestination, det lille vandfald, er “stedet for en af de ældste menneskeskabte tunneler, der findes i dag. Montgomery Bell, en tidlig jernindustri, fik tunnelen bygget i 1818. 100-yard tunnelen blev håndskåret gennem solid rock og betragtes som en af datidens store tekniske bedrifter. Det er et industrielt vartegn på National Register of Historic Places.”Der er et” ingen svømning ” tegn ved vandfaldet, og mens nogle mennesker ignorerede advarslen, anbefaler jeg at følge det: vandet var temmelig stillestående på det sted, og vi så mere kuld end andre områder. Men det var forfriskende at svømme og flyde i Harpeth-floden tilbage ved Harris Street Bridge-adgangspunktet. Bær badetøj og pakke solcreme, insektmiddel, håndklæder, vand sko, og flyder til at nyde picnicområdet og hurtig bevægelse Harpeth River. Kontroller styrken af strømmen og vanddybden, før du lader små eller nybegyndere svømme i vandet. Den lille klippeø “strand” der er sjovt at udforske, og vores børn elskede fantasifuld leg med klipperne, planter, og forskellige skatte, de fandt.

Tip: Tag lejrstole til at sidde langs floden. Det bedste sted for skygge er ved bunden af kano rampen, men fordi det er et afhentningssted, skal du muligvis give plads til outfitters, der henter kunder.

indsendt af: Paige Clancy clancypartners.com

Grundy dag og brændende kråse Loop Trail

adresse: Fiery kråse rekreativt område / 131 Fiery kråse Rd, Tracy City TN 37387

afstand fra Nashville: om 95 miles eller 1 time og 31 minutter

sværhedsgrad: 3 miles af moderat, stenet ujævnt terræn, men ikke en vanskelig elevation gevinst.

generel gennemgang: perfekt til en varm dag med masser af steder at stoppe for en svømmetur.

Social afstand / Maskekomfort: stien er smal nogle steder, men andre vandrere var høflige til at gå til side for at passere. Nogle mennesker havde masker, andre gjorde det ikke.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: midtugen for at undgå skarer.

beskrivelse: Se nedenfor med Stone Door Trail.

Stone Door Trail Photo Credit: Stacey Cleghon

Stone Door Trail

adresse: South Cumberland State Park/Savage Gulf State Natural Area/Beersheba Springs 3177 TN-399 palmer TN 37365

afstand fra Nashville: omkring 96 miles eller 1 time og 40 minutter

vanskelighed: 1,8 miles ud og tilbage og den første kvart mil er let og brolagt, kørestol og klapvogn venlig. Derefter er stien snavs, og du fortsætter sydøst til moderat terræn, der giver en fantastisk fotomulighed.

generel gennemgang: perfekt til en dejlig kort gåtur at tage i en fantastisk udsigt.

Social afstand / Maskekomfort: nogle mennesker bar masker, andre havde ikke andet end masser af plads på stien for at distancere sig fra andre.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: midtugen for at undgå skarer.

beskrivelse: under pandemien i sommer tog min familie og jeg en dagstur til mit nye yndlingsvandringssted i Tennessee. Vores første vandretur var Grundy Day og Fiery kråse Loop Trail. Stien er lidt stenet og smal i pletter, men størstedelen af vandreturen er langs floden og tilbyder masser af pletter til at stoppe og afkøle tæerne. Vi medbragte en picnic frokost for at nyde efter vores vandretur, der er 4 eller 5 overdækkede borde øverst på stien. Vi fortsatte i vores bil til Stone Door Trail, der er omkring 35 miles væk. Der er et perfekt sted langs den asfalterede sti for at nyde en smuk udsigt. Hvis du er i stand til at fortsætte videre og navigere i terrænet, stien strækker sig sydøst for en perfekt fotomulighed ved stendøren og stendøren overser. Som altid, når det er relevant, elsker vi at medbringe vores lodne ven til vores eventyr, og hun nød sin “i snor” udflugt, da hunde er tilladt på begge stier. Dette var to smukke dagsture, der ikke var langt hjemmefra, tilbyder den perfekte mulighed for at flygte til naturen lidt.

bidraget af: Stacey Cleghon på Village Real Estate, Instagram – @Staceysellsnashville og:

Machine Falls Photo Credit: Amanda Baron

Machine Falls & Rutledge Falls

beliggenhed: 1400 Rutledge Falls Road, Tullahoma, TN

afstand fra Nashville: omkring 73 miles eller 1 time 15 minutter (de er omkring 5 minutter fra hinanden)

sværhedsgrad: machine Falls (moderat vandretur) & Rutledge Falls (let, kort vandretur)

anmeldelse: vi elskede vandreturen til Machine Falls, men nød svømmeområdet bedre ved Rutledge Falls. Stier er let markeret og noget du kan gøre med børn, der kan vandre/gå på egen hånd.

Social afstand / Maskekomfort: de fleste mennesker havde ikke masker, men var mere end 6 meter fra hinanden. Familier blev primært bare sammen alene. Machine Falls var mere overfyldt.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: åben året rundt fra daggry til skumring. Vi gik middag og mange mennesker pakket picnics. Jeg vil sige, at dette sandsynligvis var den travlere tid på dagen at gå og vil foreslå tidligere eller senere på dagen.

beskrivelse: som familie besluttede vi at gå til Machine Falls og Rutledge Falls, efter at en ven anbefalede dem til os. Vandfaldene er så tæt på hinanden, vi besluttede, at vi ville udforske dem begge på et dagstureventyr. Vi pakkede et par snacks, vandflasker, badetøj, bug spray, og var på vej. Vi besluttede at gå til Machine Falls først. Den fulde løkke af sporet er 4,5 miles, men vi tog en genvej og kun gjorde omkring halvdelen af sporet. Min 11-årige var pooped, så jeg er glad for, at vi skar det kort. Der er en hel del omskiftninger og stejle bakker, så vi var nødt til at tage mange pauser. Da vi nåede vandet, hoppede børnene ind for at køle af. Vandet er koldt, men forfriskende. Vi blev ikke længe, fordi det var lidt overfyldt. Vi tog derefter en hurtig 5 minutters kørsel til Rutledge Falls. Vandreturen til vandfaldene er lige væk fra vejen og meget kort, men svømmehullet er meget bedre her! Det var en perfekt familie udflugt for en uge, og vi vil helt sikkert gøre det igen.

bidraget af: Amanda Baron, Instagram – @Amanda_baron_abtnhomes

Beaman Park Fotokredit: Aleksandra Payne

Beaman Park

placering: 4111 lille Marveben vej, Joelton, TN 37080

afstand fra Nashville: om 13 miles eller 30 minutter.

vanskelighed: tilgængelig parkeringsplads med 10+ parkeringspladser (og plads til at parkere ved siden af adgangsvejen, hvis alle pletter er taget), tydeligt markerede stier og nem adgang til creek fra Creekside Trailhead. Klipper i åen kan være glatte, og stien er stenet og dækket af trærødder, så vær forberedt med passende fodtøj.

anmeldelse: Kiddo (3.5 år gammel) og jeg elsker at gå tidligt om morgenen og tilbringe morgenen med at krympe, sprøjte og nyde en stille pause fra bylivet. Selvom vi ikke har været i naturcentret, har vi lært meget af de oplysninger, der deles på Creekside Trailhead-parkeringspladsen, samt at observere flora og fauna omkring os. Der er masser af muligheder for at være aktiv og tackle en af de tre stier omkring Beaman eller tage det roligt og parkere dig selv på en flad klippe ved siden af åen og se littles plaske og lege. Åen er temmelig lavvandet, selv på de dage, vi har været efter en kraftig regn, så selv de mindste af littles kunne hygge sig med sprøjt og udforske. Stierne og åen er næsten helt dækket af skovbaldakin, så selv på en varm, skyløs dag er der lettelse at finde udenfor ved Beaman.

Social afstand / Maskekomfort: ikke så mange mennesker bærer masker, men jeg har altid været mødt med venlighed, når Kiddo og jeg træder ud af stien og vender ryggen for at undgå tæt kontakt med andre på stien med os. På alle vores besøg i Beaman har vi måske krydset stier med folk, mens vi er på sporet måske et halvt dusin gange. Kiddo og jeg vælger at bære vores masker, indtil vi kommer ned til åen. Det er meget, meget let at distancere passende, mens du er i eller straks ved siden af åen.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: tidligt på dagen og midt i ugen er det bedste tidspunkt at gå – og du kan se os der også! (Sig hej – på afstand!) Ugerne kan helt sikkert være overfyldte, især på smukke vejrdage.

beskrivelse: Pandemien har utvivlsomt tvunget mange af os, selv den homebodiest af introverte, udenfor og for Kiddo og jeg er det bestemt sandheden. Vi tog til Beaman Park for at udforske åen på vores ven og Tinkergarten – lærer Katies anbefaling for første gang i oktober sidste år-lige før det blev for koldt til at plaske i vandet. Siden marts har vi været i Beaman i gennemsnit en gang om måneden, vi elsker det så.

mens den “vigtigste” indgang til Beaman er på Nature Center på Old Hickory Boulevard, Kiddo og jeg altid gå direkte til parkeringspladsen på lille Marveben på Creekside Trailhead. Herfra kan du få adgang til den moderat klassificerede Ridgetop Trail, der følger gamle skovveje samt den moderat klassificerede Henry hule Loop creekside trail, der forbinder med den tredje sti ved Beaman, Sedge Hill Trail, der starter ved Nature Center.

vores sædvanlige rutine er at klatre ned i åen ved det første adgangspunkt fra Henry hule Loop trail og vandre op ad åen, indtil vi kommer forbi broen og vandfaldene. På det tidspunkt finder vi en stor flad sten til at deponere vores taske fuld af håndklæder, solcreme og bug spray, potion gør udstyr (spande + spatler) og en solid snack til os begge og tilbringe resten af morgenen udforske fra vores lille hjemmebase.

der er mange adgangspunkter mellem åen og creekside trailhead undervejs, så hvis du skifter mening, er det let at hoppe mellem vand og sti. Langs stien er nogle små vandfald og i åen nogle dybere pletter – selvom min 5’9″ ramme aldrig var dybere end mine knæ.

Vi har set en blå hejre, mange sommerfugle og larver, hørt forskellige fugle og frøer og kom tæt på med nisser og krebs i vandet. Ud over at bære behagelige vand-og vandresko (Kiddo foretrækker at creek scramble barfodet, mens jeg bærer mine Chacos til både vand og spor) og bringe rigelig solcreme (lad dig ikke narre af hele skyggen!) og bug spray, pakke håndklæder og legetøj (spande er altid en vinder, som er små lastbiler og figurer) og et lille net til at fange de dværge og krebs!

bidraget af: Aleksandra Payne, Instagram – @raisingnashville og hjemmeside – www.raisingnashville.com

7. Richland Creek Grønvej

placering: der er flere måder at komme ind på grønvejen og få adgang til åen. Vi elsker at hoppe på på McCabe Community Center (101 46th Ave N.) eller på hjørnet af 51st Ave. N. og Jørgensen.

afstand fra Nashville: direkte i hjertet af Nashvilles Sylvan Park kvarter.

vanskelighed: let-grønvejen er brolagt og er god til alle færdighedsniveauer. At træde ud af asfaltstien for at gå til åen kræver lidt vandring langs snavsstier gennem træerne, dog kun et par meter.

anmeldelse: Vi elsker 2.8 mile McCabe Golf Course loop til at gå og løbe hele året. Hunde er velkomne og skal snøres. Vores børn elsker især at træde ud af den asfalterede sti for at komme ned til åen – der er flere steder at gøre det langs grønvejen, og åen er fantastisk til at springe over klipper og vade (for både hunde og mennesker!).

Social afstand / Maskekomfort: nogle mennesker bærer masker. Stien er bred nok til at passere med plads, hvis du gør det enkelt fil (ikke alle gør). Det kan helt sikkert blive overfyldt i spidsbelastningstider.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: Middag på en hverdag vil altid være mindre overfyldt end på en helg eller om aftenen.

Beskrivelse: Vi besøgte Richland Creek med det udtrykkelige formål at sprøjte i åen flere gange i sommer. Det var den perfekte aktivitet i de dage, hvor vi kun havde en time eller to til at udfylde. Vores foretrukne rute var at hoppe på grønvejen på 51st Ave. og mod vest. Stien tager dig langs bagsiden af golfbanen og inden for omkring en kvart-mile er der flere steder, hvor du kan se en pause i børsten. Hvis du skubber grenene lidt til side og følger de etablerede gangstier, vil du være ved åen i løbet af få meter. Mine døtre var især fortryllede i sommer for at opdage flerfarvet flodglas langs bredden og ikke så fortryllet for at opdage en stor krebs, der kravlede ud under klipperne og småsten i lavvandede. Vores hund elskede at komme med på hendes udvidelige snor og plaske og ryste til hendes hjerte indhold. Hvis du er i humør til en længere gåtur, Du kan fortsætte langs grønvejsløjfen, når du forlader åen; hvis du har fået nok, skal du spore dine trin igen, og du vil være tilbage til din bil på ingen tid.

bidraget af: Amanda Reynolds (se hendes tidligere gæstepost her)

Montgomery Bell State Park

Placeringsadresse: 1020 Jackson Hill Road, Burns, TN

afstand fra Nashville: 30-35 minutter

sværhedsgrad: til vandreture er der en lang række vanskeligheder, fra det meget lette til det mere udfordrende terræn.

anmeldelse: Du kan nemt tilbringe en hel dag (eller en hel uge) på Montgomery Bell State Park! Vores børn elsker det, og det er også sjovt for de voksne.

Social afstand / Maskekomfort: vi har ikke set mange masker i udearealerne, men der er plads nok til at kunne sprede sig og føle sig mere end behageligt.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: hverdage er gode, men vi har også haft held og lykke.

beskrivelse: Montgomery Bell State Park er en favorit tilflugtssted for os! Med kun en kort 30 minutters kørsel kan du blive nedsænket i denne store, velholdte park, der tilbyder et væld af aktiviteter. Vores børn elsker den gratis badestrand (selvom den lukker efter Labor Day), og padlebådene nær stranden er altid en god tid og åben året rundt. Parken byder på en bred vifte af vandreture, fiskeri og en golfbane. Vi er gået flere gange siden karantæne begyndte i Marts og følte os meget sikre under hvert besøg. En af vores foretrukne ting at gøre er at få et værelse på den nyrenoverede Lodge og tilbringe en nat væk fra byen. Lodgen tilbyder spisning, men vi har ikke været (til lodgen) siden pandemien begyndte, så jeg kan ikke tale med, hvor godt det styres. Parken tilbyder også hytter, som var meget rart, da vi besøgte et par år siden. Vi har en tendens til at foretrække hotellet, selv om, så vi kan undgå 2 nat minimum ophold. Uanset om du leder efter en dagstur eller en sjov overnatning flugt, vi er store fans af denne park!

bidraget af: Jessica Shafer, Instagram – @raising_forklarere

Hjortetræ Arboret Foto Kredit: Becca ræv

Hjortetræ Arboret

placering adresse: 20 minutters kørsel

vanskelighed: let

anmeldelse: en asfalteret gå -, cykelsti og den lille Harpeth, der er tilgængelig til at sprøjte rundt, gør dette til et vidunderligt udendørs sted.

Social afstand / Maskekomfort: der er masser af plads til social afstand; ingen maske er nødvendig, mens du nyder parken, efter min mening

bedste tidspunkt på dagen /ugen at gå: enhver dag! Det er aldrig overfyldt.

beskrivelse: Hjortetræ er Brenttræets bedst bevarede hemmelighed; når som helst jeg deler om dette magiske sted, har de mennesker, jeg taler med, aldrig hørt om det. Vi lærte om det efter at have forsøgt at finde parkering ved Radnor Lake, og der var ingen; gjorde en hurtig google-søgning efter en anden park med stier og Hjortetræ dukkede op! Hjortetræ er dejligt og “viser indfødte træer, trækfugle, sommerfugle og andet dyreliv” (fra deres hjemmeside). Vores drenge har en blast spotting alle træ tegn & spørger, hvad hvert træ er. Det løber også langs Little Harpeth-floden, der er masser af indgangspladser til at vade / springe over klipper / udforske. Parken har også en helt flad asfalteret jogging / cykelsti-loop-den er godt skyggefuld. Vi bringer typisk drengens cykler eller scootere og medbringer derefter også et håndklæde, hvis de ønsker at komme ind i åen! Pak snacks eller en frokost, dette er også det perfekte sted til en picnic.

bidraget af: Becca ræv, Instagram – @ Beccafokstn

Evins Mill

beliggenhed: 1535 Evins Mill Road, Smithville, TN

afstand fra Nashville: om 70 miles eller 1 time 20 minutter.

sværhedsgrad: moderat vanskelig vandretur; især på vej ned til vandfaldene, cirka 1 mil

anmeldelse: stien er godt markeret og stille (på grund af behov for forbehold for at vandre). Vi elskede at komme i vandet i bunden af vandfaldene. Hvis du har et lille barn, vil jeg anbefale at medbringe en redningsvest eller puddle jumper. Vandreturen er relativt let, indtil du kommer tættere på vandfaldene; så er det meget stejlt. Der er et reb gelænder at gribe på på vej ned. Pak lys!

Social afstand / Maskekomfort: Vi så kun 3 andre små grupper i hele vores tid på grunden. Det meste af stien er bred nok til at passere andre mennesker i sikker afstand, og alle, vi stødte på, var høflige. Vi Bar kun masker, da vi kom ind i en bygning for at bruge toilettet/afhente vores frokoster.

bedste tidspunkt på dagen / ugen at gå: Vi gik på en torsdag morgen; det ville sandsynligvis være lidt travlere på ugerne, når udvej har flere gæster.

beskrivelse: Mine tre børn (i alderen 15, 11 og 7) og jeg ønskede at afslutte vores sommer med et bang, og da jeg hørte, at Evins Mill resort havde en dag-tripper pakke, ringede jeg for at foretage en reservation. Der er ikke mulighed for at reservere dette online, så du bliver nødt til at foretage et telefonopkald. Jeg lavede mine reservationer ugen af vores tur, men hvis det er en ferie eller helgen, vil jeg anbefale at ringe et par uger før tid for at være sikker på et sted. Om morgenen af vores tur, vi Bar vores badetøj, pakket vandflasker, snacks, vand sko, og håndklæder. Drevet var let, og vi ankom lige ved 11 er. Day tripper-pakken giver dig mulighed for at vandre på grunden fra 11 am-6 pm. Jeg hentede vores frokoster, inkluderet i pakken, i receptionen, og vi begyndte vores vandretur ned til vandfaldet. Undervejs stoppede vi for at spise vores sæk frokoster, som var rigelige og velsmagende. Hvis vi gør det igen, spiser vi, før vi vandrer, fordi det var besværligt at bære frokosten og derefter papirkurven. Stien ned til vandfaldet var for det meste godt markeret bortset fra et sted, hvor vi ikke var sikre på, om vi skulle dreje til venstre eller højre. Hvis du går, skal du dreje til højre! Når du er i stand til at se vandfaldet, bliver stien meget stejl; vi faldt langsomt og forsigtigt ned. Vandfaldet er betagende og vandet er koldt og forfriskende. Vi nød alle at svømme og udforske det stenede landskab. Børnene var alle skuffede, da vi måtte forlade! Hvis det er for køligt til svømning, der er et lavt område at plaske og udforske, hvor mine piger fandt fisk og en lille vandslange.

Bonus: efter at vi havde afsluttet vores vandretur og ændret i rec room toiletter på feriestedet, stoppede vi i Harmony Lane Farm & Creamery til en gårdstur. Lige nu kræver dette også en reservation. Vi lærte alt om malkning geder, gård liv, og selv fik til at holde søde, baby geder. Vi købte flere af de ged oste, hakket oksekød, karameller, og æg på Creamery og de var alle fulde af læskende smag. Gå ikke glip af petting-området med de venlige emuer!