Recenze: Temné Nebe‘ Je Efektivní Cizí Únos Chladič Odvolán Tím, že Konec, Že se Nepodaří Doručit Na Svůj Slib

Mimozemských únosů, údajně pravda jevů, přičemž každodenní občané jsou ukradeny z jejich postele, experimentoval, a vrátil se, je skutečně děsivé nápad – ten, jehož super-děsivé možnosti, mají jen opravdu byly zkoumány v několika filmech („Communion“, Christopher Walken, nejvíce skvěle; geniálně strukturovaný „oheň na obloze“ nejúčinněji). Konečný alien únos film, něco, co by mohl udělat pro klidné noci dřímá, co „Čelisti“ udělal pro den na pláži, má být teprve vyrobeno, a „Temné Nebe“, nový sci-fi horor thingee, že štěpů na mimozemský únos téma na to, co je v podstatě volné remake „Poltergeist“ pokusy takový výkon. A je to docela děsivé. Bohužel, veškerá jeho tvrdá práce je odvrácena zmateně praštěným koncem, který je zhruba filmovým ekvivalentem nechtěné anální sondy.

stejně jako byl „Poltergeist“ zakořeněn v předměstské krajině Reaganovy Ameriky, je i“ temná obloha “ pevně zasazena do dnešního ekonomického klimatu po recesi. Otec, Daniel Barrett (Josh Hamilton), je nezaměstnaný architekt hledá práci, zatímco jeho žena Lacy (Keri Russell, skvělé jako vždy) je zatížen podporovat rodinu jako realitní agent v době, kdy nikdo kupovat domy. Mají dva malé syny-starší syn Jesse (Dakota Goyo z „Real Steel“) vyrůstá příliš rychle, díky jeho přátelství s problémovým starším chlapcem; a Sam (Kadan Rockett) má problémy jeho vlastní – a to zejména, když se začne sádkování, aby se jeho rodiče, že je navštívil v noci temnou postavu popisuje jako „Sandman.“

Populární na IndieWire

na Začátku sekvence v „Temné Nebe“, když nadpozemských podivností je více benevolentní, aby se mysl nejen „Poltergeist“ (s jeho geometricky naskládané židle a žertovný duchy), ale také ostatní „Steven Spielberg představuje“-typ filmů stejného období. Tam jsou některé čelisti-svržení sekvence, které hraničí s transcendence, kde kamera klouže nad hlavou, sledoval Jesse jezdit na kole přes nedostatečně obydlené čtvrti. Tyto chvíle dokonale zachytit ten pocit z dětství – trochu pozdě-letní vzduch, který visí těžké s všechny možnosti nejsou nuceny do školy, svobody a objevování, které mobility nabízí, a ty, rychle se rozvíjející hormonální poplatky, které transformují světlo sociální interakce na věci kosmického úžasu – a spisovatel/režisér Scott Stewart, vizuální efekty technika, který dříve dělal zaměnitelně agresivní „Kněz“ a „Legie“ je třeba pochválit. Je to pocit, který se „Super 8“ snažil dosáhnout, ale nemohl se zcela prokázat.

pomalu, ale jistě se film zintenzivňuje a noční návštěvy se stávají děsivějšími. Děti, začne mít záchvaty a jsou zahrnuty v inky modřiny, které se sousedy chybu na rodičovské zneužívání (bohatý subplot, která je bohužel opustil ke konci filmu) a dospělí mají každý období „chybějící čas“ a podivné stopy na jejich tělech. V jednom skutečně děsivé scény, tři hejna ptáků narazit do jejich domů, bít každé okno s splattery ránu, jako kdyby tažené nějakou neviditelnou silou. Další sekvence má Daniel, který dříve ve filmu naznačuje, řezání kabel jako způsob ořezávání finanční tuku, nastavení propracované série bezpečnostních kamer ve snaze natočit, co se děje. Zpočátku to vypadá jako spiklenecké mrknutí na found footage žánru, který „Temné Nebe“ producent Jason Blum pomohl převrat s „Paranormal Activity“ a to se poskytnout pár sekvencí husa hrbolaté strach, ale její tematické a narativní možnosti jít téměř zcela neprobádané.

To je jeden z více ochromující aspekty „Temné Nebe“ – že to nedokáže, aby se zapojily s paralelním hrozbám Barrett rodina – cizí útočníky a zahrával si s děti, a dospělí, kteří se nemohou dostat svůj život dohromady dost, aby poskytují stabilitu pro jejich rodiny. Paralely byly jasně nakreslené v „Poltergeist“, rodinu, stojící v Americe, postavený na duchy našich předků, produkoval v době neobvyklé, chamtivost a sobectví, a dodal, že film je pozoruhodný výkon (vrátit zpět poněkud zbytečným string pokračování a spin-off, ale stále silně patrné v originále). Na třetí akt „Temné Nebe“, Daniel dostane práci – to by mělo být malé vítězství, a má podobný účinek na mimozemskou zápletku, ale to není. Nikdy nic zhmotňuje, jako by to mělo. Tyto úseky byly zřejmě v noci zprůjezdněny.

Barrettovými nakonec hledat radí „odborník,“ tentokrát hrál J. K. Simmons, v plné výši-na kliky mode (jeho byt je v troskách, tapetových s chybějícími dítě oznámení, že křídy až únosy mimozemšťany). Jeho vystoupení ve filmu nabízí pramen možností, jak naznačuje, že existují způsoby, jak se rodina může bránit proti konečnému náporu mimozemských útočníků. Pro každého, kdo si myslel, že vyvrcholení „Poletergeist“ byla trochu kočička nohy, pak se tato výměna nabízí naději pro plné krveprolití; něco jako „Útok Bloku“, jak se filtruje přes „Útok na Okrsek 13.“(Umocňuje i psychický neklid celého filmu.), Zatímco záběr Daniel jít do obchodu se zbraněmi je trochu flekatý vzhledem k nedávným událostem, tyto sekvence mají tendenci rezonovat – rodina, která utrpěla tolik napětí a to jak z uvnitř a vně kapely dohromady, aby porazili společného nepřítele. Kdyby stačily únosy mimozemšťanů, aby máma a táta začali mluvit, budiž. To je místo, kde „Dark Skies“ zasáhne svůj krok a můžete se za ním opravdu dostat; předtím to bylo strašidelné a zábavné (i když trochu tenké), ale v tomto domácím úseku by to mohlo být opravdu výjimečné.

bohužel se nakonec všechno rozpadne. Obléhání začíná, samozřejmě, s chladnou daří jako nehty točí pozpátku z pantů, a pak řada scén se stalo, z důvodů, které nedávají moc smyslu, který naprosto vykolejí veškeré napětí nebo úzkost, nebo zábava. Odkud tyto scény dokonce pocházejí, je upřímně něco, co stojí za to záhadně. Zdá se, že byl převezen z jiného filmu úplně a efekt je nejen vyhladit napětí, které sekvence byly budovy směrem, ale aby se vrátit zpět všechny věci, které máš rád v předchozích devadesát minut filmu. (Také: nikdy se opravdu dobře podíváte na monstra, což je vždy bummer.) Únosy mimozemšťanů jsou opravdu děsivý nápad a postavit film o únosu mimozemšťanů na šabloně „Poltergeist“ je skvělý nápad. Ale „Poltergeist“ měl jednu věc „Dark Skies“ je velmi potřebuje: follow-through.