Articles

8 Væsentlige Skov Park vandreture

0617 forest park stone house v82t7g

Forest Parks “Stone House” er en arbejder fremskridt Administration–æra struktur, bygget i 1936.

billede: Courtesy Jensen Adams

vil du have en skov Park kort? Klik for at se eller hente en high-res kort over parken, markeret med alle de stier nedenfor, plus vildtræ Trail og andre punkter af interesse.

visninger: Ridge Trail

Nyd et uforglemmeligt glimt af en af Portlands mest fotogene broer i bunden af Ridge Trail. Den smalle sti falder næsten 1.000 lodrette fødder fra Firelane 7, nær Skyline Boulevard, midt i en stille, sjældent besøgt del af parken. Lige forbi Leif Erikson, pause for at hvile på en groft hugget bænk udskåret fra en bjælke, og afslut derefter skoven over motorvej 30. Her rammer maple og ninebark lemmer et nærbillede af de havgrønne buer på St. Johns Bridge, der tårner over Vilametten. – BB

foreslået rute: Fra et parkeringsområde i slutningen af Springville Road ud for Skyline Boulveard, følg Firelane 7 og drej til venstre ned ad Ridge Trail. Vend tilbage på samme måde. (Hård, 3,5 miles ud og tilbage)

følelse af forbrænding: Tolinda Trail til vandlinje

Tolinda Trail tager sit navn fra stedet for en tidligere Camp Fire Girls camp i parken. Men tag ikke fejl: Dette er en hård cookie af en vandretur. På mindre end en kilometer hvælver ruten næsten 400 fod op til Leif Erikson. Temper første grads lårforbrændinger ved at nyde lyse flammer af ild, adskillige liljer, og et velkomment skud af ensomhed. For at tjene en merit badge til pluk, fortsæt op ad Vandlinjesporet, en stejl, ofte mudret rute, der stiger langs en højderyg til et vandtårn, der ligger i en solrig eng oven på Skyline Boulevard. – BB

foreslået rute: fra Den Tyske vej, tag Tolinda Trail. Gå til venstre ved Leif Erikson og lige op ad Vandlinjesporet. Vend tilbage på samme måde. (Hård, 3 miles ud og tilbage)

til skovparken første Timer: Lavere MacLeay til Stone House

set i en frodig canyon sammen med det kølige vand i Balch Creek, den største strøm i Forest Park, lavere Macleay Trail er en eksplosion af lakrids Bregner, grønne salal buske, mos-kappede hemlocks, og nogle af de mest imponerende Gran eksemplarer i parken, herunder Portlands mest gispende-inducerende arv træ, en 242-fods, jade-kronet kæmpe—landets højeste gran i en by. For mere farve, rækkevidde ud bæk befolkning af indfødte cutthroat ørred. Derefter udforske “Stone House”, resterne af et værk fremskridt Administration–æra struktur, bygget i 1936. Dens lavbelagte vægge gør et dræbende fort til en eftermiddag. – BB

foreslået rute: fra NV Upshur Street følg nedre Macleay Trail i næsten en kilometer. (Let, 1,7 miles ud og tilbage)

spirende arborister: Maple Trail Loop

lidt kendt faktum: næsten tre fjerdedele af forest of Forest Park er bigleaf ahorn og røde alders-ikke Douglas firs. Ingen steder er denne løvfældende paraply mere dejlig end langs den passende navngivne Maple Trail. I efteråret regner lunde af bigleaf ahorn her ned bunker af crimson-and-gold blade. Men Maple Trail vandreture godt i hunden dage af sommeren, også. Den 2,6-mile sektion mellem nedre Saltman Road og vildtræ Trail halverer tæt skovklædte kløfter krydret med hemlocks og graner, og fords det skinnende vand i Saltman Creek. – BB

foreslået rute: fra Saltman Road ud for motorvej 30, drej til venstre op Maple Trail. Pass Maple Tie Trail og drej til højre på vildtræ Trail. Gå ned ad Koenig Trail og vend tilbage via Maple Trail. (Hård, 6-mile slikkepindsløjfe)

ensomhed: Firelane 15-Vildtræsløjfe

Pomo 0617 forest park trails firelane 15 EYJ 1V

en sti gennem Forest Park

billede: hilsen James James

i 2017 er ensomhed en relativ betegnelse for Skovpark. Men i dette langt nordvestlige hjørne kan du stadig vandre hele 30 minutter uden at se en sjæl. Start på Firelane 15s høje ridgeline-indgang ud for Skyline, med uklar udsigt over Vilametten, der kigger gennem en strømlinjekorridor og den forkrøblede top af St. Helens ud over. Gå ned til gurgling Miller Creek, op gennem tyk, mossy gammelvækst, og pop tilbage på Vildtræets smalle, serpentine trail. Gå ikke glip af stien til afsondret Kielhorn eng, en græsklædt knoll, hvor du måske kigger på en elg, der græsser, hvis du er stille. – BT

foreslået rute: fra Skyline Boulvevard, følg Firelane 15, kryds over Vildtræstien og drej op Firelane 12 til BPA Road. Gå lige på BPA Road. Drej til højre ad stien. Retur via Firelane 15. En underskrevet sti til Kielhorn er cirka 0,6 miles forbi Skyline-indgangen. (Moderat, 4-mile lollipop loop)

en efter-arbejde løb: Kornel Loop

for en post-arbejdsdag udflugt, det er svært at slå denne nemme loop lige ved NV 53rd, en 15 minutters kørsel fra centrum. Efter den lille parkeringsplads, holde venstre op den smalle Kornel Trail, og derefter gaffel ret til at bo på Kornel. Stien niveauer ud under en baldakin af Doug gran og bigleaf ahorn—kig mellem træerne for udsigt over Vilamette og den industrielle flodbredden nedenfor. Om foråret skal du holde øjnene åbne for gule skovvioler og trillier i massevis, mens sommeren betyder slikblomster, Fe klokker og falsk Salomons segl. – RJ

foreslået rute: fra NV 53.kørsel skal du tage Kornelsti. Drej til venstre ad Leif Erikson og gå til venstre op ad Alder Trail. Drej til venstre ad stien. Retur via Keil Trail. (Moderat, 3-mile loop)

til en Picnic: Natur-Vildtræsløjfe

drømmer du om en skov picnic? Fyld din kurvkurv og følg flad, bred Firelane 1 til to sæt mosede picnicborde. Gå væk fra charcuterie og Champagne ved at følge den fredfyldte natursti ned til en grøn kløft og over en gangbro over gyngestol Creek, til sidst vender tilbage via Vildtræstien til Firelane 1. – RJ

foreslået rute: sluk NV 53. kørsel på Forest Lane, hvor du finder et par parkeringspladser ved porten til Firelane 1. Tag Firelane 1 til picnicbordene. Gå forbi krydset med Vildtræstien, opholder sig lige for at tage Naturstien. Tag en venstre gaffel tilbage til Vildtræet og en højre på Firelane 1 For at vende tilbage. (Easy, 2-mile lollipop loop)

Birders: Audubon Society Loop

hold en feltguide praktisk inde i Audubon Society ‘ s 150-acre reserve, der ligger lige ved Cornell Road. Mere end 40 fuglearter, herunder sanger, grosbeaks og spurve, er blevet registreret her. Fugleglade skarer kører typisk nordpå fra parkeringsområdet til Pittock Bird Sanctuary. Her, en let kilometer lang sløjfesti bugter sig langs Balch Creek og omkranser en dam spredt med liljepuder. Men grundlæggerne Trail i 34-acre Uhtoff Sanctuary er især bemærkelsesværdigt. Kælenavnet” Pileated Hakkespætte Alley, ” det er fyldt med rigelige snags, en Sirens sang til Nordamerikas største hakkespætte. Stadig skunked på observationer? Tour on-site dyreliv Care Center, hjem til Audubon flåde af pædagogiske fugle, herunder falke og ugler. – BB

foreslået rute: Tag Founders Trail til North Collins Trail loop og returner den måde, du kom. (Let, 2-mile slikkepind loop)